Stephanie Kooijman verkoopt U-25 Grand Prix paard Winston

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Stephanie Kooijman verkoopt U-25 Grand Prix paard Winston

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 13:24

Bokt.nl / Facebook
Afbeelding
Stephanie Kooijman en Winston Foto: aniek1985



Stephanie Kooijman heeft besloten haar U25 Grand Prix paard Winston te verkopen. Zij werden deze zomer tweede op het Nederlands Kampioenschap U25 en eindigden ze individueel op het Europees Kampioenschap als beste Nederlandse combinatie op een vijfde plaats.

"Een van de moeilijkste beslissingen moeten nemen om mijn prins Winston te verkopen. Het is geen willen, maar ik moet wel om verder te kunnen en schoon schip te gaan maken. Helaas is er te veel gebeurt en moet ik voor de sport en mezelf kiezen! Lieve Winston je bent en blijft mijn topper je hebt al mijn dromen waar gemaakt. Ik ga je verschrikkelijk missen maar gelukkig krijg je een super plek met super lieve mensen om je heen. Winston bedankt voor alles!!!!!!! ❤️❤️❤️ Ik wil nog een keer al mijn sponsors bedanken voor het vertrouwen en het geloof in ons", plaatste ze op haar Facebookpagina.

Gerelateerde berichten
[VN] Dressuur: Zilver op EK U25 voor Nederland
[VN] EK U25: Sanneke Rothenberger wint, Stephanie Kooijman vijfde

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:19

Klinkt nogal als een gedwongen beslissing, jammer voor haar. En zo te lezen is hij al verkocht.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:29

zonde van de verkoop. Fun fact: Stephanie heeft op mijn manege leren rijden

Eline_Lady
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Creil

Re: Stephanie Kooijman verkoopt U-25 Grand Prix paard Winston

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:28

Ontzettend jammer.. Zonde van zo'n combinatie!

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Stephanie Kooijman verkoopt U-25 Grand Prix paard Winston

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:05

De paardenwereld is soms hard. Ik wens haar alle succes toe en hopelijk zorgt deze moeilijke en pittige stap er voor dat ze nog meer kan groeien in de paardenwereld. Ze is een goede amazone en ze zal vast en zeker nieuwe en leuke paarden te rijden krijgen. Fijn dat Winston een goed plekje heeft want dat is het allerbelangrijkste in deze situatie.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Stephanie Kooijman verkoopt U-25 Grand Prix paard Winston

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:22

Zolang we niet weten wat "er is zo veel gebeurt" betekent, blijft het gissen. Ik dacht dat Winston in eigen beheer was dus wat zou er dan heftig genoeg zijn voor een dergelijk besluit? Want het bericht lijkt wel weer te geven dat dat met tegenzin is gebeurt. Maar ja..het blijft gissen voor ons, als outsider. Vraag mij wel af wat dit betekend voor haar U25,rabotalententeam carrière. Mag ze nog lid blijven van dat team? Want dat lidmaatschap heeft ze, dacht ik, toch met Winston behaald?

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Re: Stephanie Kooijman verkoopt U-25 Grand Prix paard Winston

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:03

Dit klinkt heel sneu en gedwongen indd :(
Wens dr veel sterkte.