Marlies van Baalen zeer succesvol op CDI Darmstadt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14027
Geregistreerd: 20-04-16

Marlies van Baalen zeer succesvol op CDI Darmstadt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 15:31

Bokt.nl
Afbeelding
Foto door Sjoert



Marlies van Baalen doet goede zaken op het CDI Darmstadt. In de Lichte Tour bezette ze zowel de eerste als de tweede plaats in de ranglijst met de broers Dion Johnson en Ben Johnson, beiden zoons van de succesvolle hengst Johnson. Ook in de Intermediaire I reed Van Baalen met Dion Johnson naar een podiumplek. Deze keer een tweede plaats, terwijl ze met Ben Johnson op een achtste plaats eindigde.

Ook in de Grand Prix Kür belandde Van Baalen op het podium. Met Ratzinger scoorde zij 72,900%, wat goed was voor een derde plaats. Sanneke Rothenberger en Deveraux nam het zilver in ontvangst met een score van 75,900%. Jenny Lang-Nobbe en Loverboy 26 reed voor eigen publiek een score van 76,300% en belandde hiermee op een eerste plaats.

Vandaag wordt de Lichte Tour Kür gereden, waar Van Baalen nog aan start komt met Dion Johnson.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 19:35

Waarom heeft bijna ieder paard tegenwoordig de woorden Don en/of Johnsson in zijn naam zitten. Vraag ik mij serieus al heel lang af. :+

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:18

Wuis schreef:
Waarom heeft bijna ieder paard tegenwoordig de woorden Don en/of Johnsson in zijn naam zitten. Vraag ik mij serieus al heel lang af. :+


Ben Johnson is een atleet, wellicht is het paard daar naar vernoemd, verder is het in Duitsland al heel lang gebruikelijk om het paard naar de vader of moeder te vernoemen, is gewoon een trend die over waait.