Pony aangerand in Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dushishoeve

Berichten: 720
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 23:00

:') :') _/-\o_ _/-\o_

Sorry maar hier moet ik echt om lachen... ik denk dat dan heel paarden wereld een aanrander is...

Enige wat in dit stukje het rare zou zijn is dat een wild vreemde je pony gaat staan kriebelen.... get a life...

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 23:12

Als het mijn paard zou zijn en een compleet vreemde zit er zo aan, dan is die nog niet jarig! Hij heeft gewoon het recht niet zo met het paard bezig te zijn, lekker of niet. Het paard zal oud brood ook lekker vinden, maar ik denk dat niemand vrolijk wordt van het feit dat een compleet vreemde zonder jou toestemming je paard oud brood geeft.

Of het aanranding is... Nou, volgens mij niet. Maar zeker wel ongepast.

Bij een eigen paard vind ik het niet vreemd, maar een buitenstaander kan er heel anders tegen aan kijken.
Mijn grote ruim vond het heerlijk als ik zijn koker schoon maakte, handschoentjes aan en pulken maar. Al snel liet hij dan zijn penis hangen en dan kon ik die even goed schoon maken. Zo zat ik eens op mijn knieën, half onder zijn buik bezig met zijn penis, mijn gezicht niet erg ver verwijdert van dat enorme ding... en kwamen vrienden van mij op bezoek... Die stonden heel vreemd te kijken toen ze aan kwamen lopen en mij zo bezig zagen... Tja, leg dat maar eens uit aan niet paardenvolk!

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 05:10

Ik denk dan echt dat ik een ander filmpje gezien heb want het bleef echt niet bij kriebelen.. :n het was voelen, testen, wrijven en dan steeds een beetje meer wrijven en dan steeds verder onder de staart, een korte veeg over de zachte delen en zo verder. Als mensen beweren dat ze dat zelf ook bij hun paard doen vind ik dat ook op z'n zachts gezegd freaky... Schoonmaken heeft geen enkele sensuele of seksueel achtige handeling en dat straalde wel degelijk van t filmpje.

Nee t paard had er zeker geen last van maar dat maakt het niet minder ongepast. Hoe iemand t verzint ook om te doen...werkelijk :n

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 06:12

Cer schreef:
Ik denk dan echt dat ik een ander filmpje gezien heb want het bleef echt niet bij kriebelen.. :n het was voelen, testen, wrijven en dan steeds een beetje meer wrijven en dan steeds verder onder de staart, een korte veeg over de zachte delen en zo verder. Als mensen beweren dat ze dat zelf ook bij hun paard doen vind ik dat ook op z'n zachts gezegd freaky... Schoonmaken heeft geen enkele sensuele of seksueel achtige handeling en dat straalde wel degelijk van t filmpje.

Nee t paard had er zeker geen last van maar dat maakt het niet minder ongepast. Hoe iemand t verzint ook om te doen...werkelijk :n



Goed omschreven Cer! Ben het helemaal met je eens!

tyleysmiley

Berichten: 1896
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:11

Ik zie toch ook duidelijk hetzelfde filmpje als Cer en KarinLF...ik kan er met mijn verstand niet bij dat er mensen zijn die dit normaal vinden of zo ook bij hun eigen paard doen.
Mijn hengsten vinden het gekriebel tussen hun billen ook heerlijk..maar dat ziet er toch echt heel anders uit hoor.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:53

Cer schreef:
Ik denk dan echt dat ik een ander filmpje gezien heb want het bleef echt niet bij kriebelen.. :n het was voelen, testen, wrijven en dan steeds een beetje meer wrijven en dan steeds verder onder de staart, een korte veeg over de zachte delen en zo verder. Als mensen beweren dat ze dat zelf ook bij hun paard doen vind ik dat ook op z'n zachts gezegd freaky... Schoonmaken heeft geen enkele sensuele of seksueel achtige handeling en dat straalde wel degelijk van t filmpje.

Nee t paard had er zeker geen last van maar dat maakt het niet minder ongepast. Hoe iemand t verzint ook om te doen...werkelijk :n


idd dit dus ik vind t ook bizar en onwerkelijk dat mensen dit kennelijk dood normaal vinden := :=

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:12

Ook ik ga met cer mee.
Op het eind van het filmpje lijkt de man zelfs in de rechterbil te knijpen alsof hij de pony zo wou vastgrijpen.
Wie weet wat die verder nog van plan was? Misschien is dit idd een onderzoek om nadien de pony met een mes ofzo te behandelen? De mensen die dit niet als "strafbaar of aanranden" zien hebben waarschijnlijk niet eens verder nagedacht wat eventuele gevolgen konden zijn als de man niet betrapt geweest was.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:18

Misschien en wie weet. En wat als. En waarschijnlijk. En eventueel.

Speculatie hier. Nog wat fantasie daar. Nog wat overdreven angst erbij op een onduidelijk filmpje waar geen begin en eind van te zien zijn. Waar we niet weten of het om een ruin of merrie gaat.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:36

Ik denk echt dat jij een ander filmpje gezien hebt...

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:37

En zo te lezen een heleboel Bokkers met mij.

Anoniem

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:39

Volgens de eigenaar is het een merrie, hij zal het wel weten lijkt me. ;)
Heb ook het idee dat er verschillende videos gezien zijn.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:40

ja dat kan zeker... :j

Want de mensen die het niet normaal vinden, zijn met niet zoveel... :roll:

Wel een openbaring om te lezen wat een heleboel Bokkers normale handelingen vinden... :oo

Ik weet niet of de link hier geplaatst mag worden, maar tegen het einde van dit filmpje vind ik het op zn zachts gezegd vreemderig worden hoor..
https://www.piepvandaag.nl/pony-aangerand-haag/


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cer op 21-09-16 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:43

KoudbloedKim schreef:
Volgens de eigenaar is het een merrie, hij zal het wel weten lijkt me. ;)
Heb ook het idee dat er verschillende videos gezien zijn.

Ook verschillende teksten dan.
Want ik heb alleen gelezen dat de eigenaar de twee paarden heeft verplaatst. Daar stond niet bij welk geslacht het dier had.

En ik denk inderdaad echt dat er dan meerdere versies van het filmpje zijn.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:47

Want het is van belang of het een merrie, hengst of ruin was :? Waarom?

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:53

Nou, sommige mensen hebben "gezien" dat hij langs de vulva wreef.

Dan is het op zich wel interessante materie of er uberhaubt een vulval aanwezig was natuurlijk.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:59

Maar wat maakt dat nou uit???
Dus stel dat het een ruin was... die heeft geen vulva.. dan is het normaal? Of gaat het om het gepruts op de letter?

Nogmaals, nee, het paard had er zeker geen last van, sterker nog, die vond het fantastisch. Maar de handeling op zich, van de meneer (of mevrouw met kort haar, want ja, dat weet je ook niet zeker natuurlijk of het een man of een vrouw was) is niet wat ik versta onder 'kriebelen'.

Maar blijkbaar is het heel normaal dat vreemden op die manier aan andermans dieren zitten.. want sja, wie doet tegenwoordig nog een aai over de neus. Nee joh, gewoon vol onder de staart, waarom ook niet, 2016, moet kunnen hoor.... 8)7

de actie rond de 0.26 sec bijvoorbeeld. Jullie aaien je paard op die manier?
Laatst bijgewerkt door Cer op 21-09-16 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

hetty007

Berichten: 519
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Op de berg

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 16:09

Ruin of merrie ik vind het :r
Ik aai mij merrie ook niet daar. En al helemaal niet bij andermans paarden.
Ik vind het niet normaal.

fransje23

Berichten: 15353
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 16:28

Cer schreef:
Maar wat maakt dat nou uit???
Dus stel dat het een ruin was... die heeft geen vulva.. dan is het normaal? Of gaat het om het gepruts op de letter?


Als er geschreven wordt da er over de vulva gewreven is maakt het natuurlijk wel degelijk uit. Geeft weer aan dat er op basis van relatief onduidelijke beelden aannames worden gedaan.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 17:10

Oh want jij kan niet zien dat de man/vrouw rare dingen doet? Logisch ja..

Birdie60

Berichten: 8400
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 17:47

Ik knuffel me pony's vaak, maar toch niet zo.
Erg ranzig!!!!

Josefien1979

Berichten: 41
Geregistreerd: 15-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 18:55

Ik kan goed begrijpen dat je als voorbijganger een paard wil aaien over zijn hoofd, hals of romp. Maar dit vind ik toch uitermate dubieus of op zijn minst onfatsoenlijk. Als dit mijn paard zou zijn, dan zou ik dit ook beslist niet fijn vinden.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:27

fransje23 schreef:
Cer schreef:
Maar wat maakt dat nou uit???
Dus stel dat het een ruin was... die heeft geen vulva.. dan is het normaal? Of gaat het om het gepruts op de letter?


Als er geschreven wordt da er over de vulva gewreven is maakt het natuurlijk wel degelijk uit. Geeft weer aan dat er op basis van relatief onduidelijke beelden aannames worden gedaan.

Precies. Dat.
Ik kan niet zien of er een vulva is.
Wie weet zitten er wel vliegen en wil die persoon die weg halen.
Ja dat is ook een aanname maar net zoveel aanname als dat het om aanranding gaat dat er langs de vulva gestreken wordt bij een paard waar geen geslacht van bekend is maar mensen ineens Super ogen hebben.
Of inderdaad andere filmpjes.

Net zo min als dat in veel gevallen in twijfel wordt getrokken of er een paardenbeul actief is moet men hier ook niet direct de hysterische paardenmiepjes uit gaan hangen.

De filmer heeft geen politie gebeld?
Waarom niet?
De man was toch nog niet klaar met wat hij aan het doen was.
Waarom dan geen 112?
Er is totaal niets duidelijk aan wat er nu is gebeurd ook niet na het filmen.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:59

Als je niet filmt heb je geen bewijs ook. Ik val in herhaling maar wat die persoon met dat paard doet vind ik verre van normaal en ik kan er echt met m'n verstand niet bij dat een aantal er niks raars in zien :?

Bruintje, je hebt t filmpje in de link die ik geplaatst heb, gezien en wat hij tegen het eind aan doet vind jij "vliegen weghalen"?

Somboby
Berichten: 103
Geregistreerd: 30-03-16

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 21:06

Wie dit normaal gedrag vind heeft volgens mij een grote steek los.

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 00:25

Somboby schreef:
Wie dit normaal gedrag vind heeft volgens mij een grote steek los.

>;)


Ik denk persoonlijk dat het wellicht een verstandelijk beperkt iemand zou kunnen zijn?