Pony aangerand in Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Knoetje
Berichten: 93
Geregistreerd: 27-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 03:10

Je zal die persoon daarna een hand gegeven hebben :-p


Christadk

Berichten: 3491
Geregistreerd: 03-07-04

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 04:45

Ik werd bij het kijken van het filmpje kotsmisselijk. Dit heeft toch niks te maken met "gewoon" kriebelen?!

Dat er uberhaupt mensen zijn die hier onschuld in zien snap ik echt niet. Op deze manier sta ik mijn paarden toch echt niet te kriebelen..

Somboby
Berichten: 103
Geregistreerd: 30-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 07:22

lifaya schreef:
Somboby schreef:
Wie dit normaal gedrag vind heeft volgens mij een grote steek los.

>;)


Ik denk persoonlijk dat het wellicht een verstandelijk beperkt iemand zou kunnen zijn?


Ik had het niet over de persoon die het paard "aaide".

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:22

Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig hoor..
Ook niet als iemand er anders over denkt dan jij..


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:33

Cer ik vind het net zoveel een vlieg weg halen als aanranding.
Dat wilde ik er mee aangeven.
Omdat we nog steeds geen duidelijkheid hebben.
Aangezien we nog steeds niet weten of daar wel een vulva zit of niet.
Geen duidelijkheid over waarom er geen eind van het filmpje is. Waarom er geen politie is gebeld. Die man was nog niet klaar met aaien. Had de politie maar laten beoordelen.
Paard liep nog niet weg. Man was nog niet klaar. Dan was er misschien meer duidelijk geworden.
Nu is er een storm in een glas water. En zeker geen aanranding.

Cer

Berichten: 30140
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:18

De definitie van aanranding is:
"Er moet dus sprake zijn van dwang én die dwang moet leiden tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen. "
Daar is hier geen sprake van, dus het is sowieso geen aanranding

bruintje123 schreef:
Cer ik vind het net zoveel een vlieg weg halen als aanranding.
Dat wilde ik er mee aangeven.
Omdat we nog steeds geen duidelijkheid hebben.
Aangezien we nog steeds niet weten of daar wel een vulva zit of niet.

Dat vulva-verhaal heeft er imo niets mee te maken..

Waar ik mij nog STEEDS over verwonder is het feit dat mensen dit normaal gedrag vinden, sterker nog, het bij hun eigen paard ook doen. Dáár kan ik met mn verstand niet bij :n

En die storm in een glas water, ja als je over verkettering en vergelding gaat praten en de 'dader' aan de hoogste boom opknopen, dan is dat zo, dat is zeker niet nodig. Maar dit gedrag volkomen normaal vinden, er niks geks in zien, dát snap ik echt niet..

Anoniem

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:26

Ik vind geen probleem als iemand bij zijn paard aan zijn staart krapt wanneer beestje daar jeuk heeft. Misschien ook liever dat dan dat die zich ergens aan open schuurt van de jeuk.
Dat vreemde zomaar aan iemands paard zit kan ik mij zeker bij voorstellen dat niet gewwnst is

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:28

Dat ik mijn paard bij zijn billen kriebel omdat hij dat zo fijn vindt en het hem lichamelijk ondersteunt ivm de accupunctuur plekken?
Mijn inziens is daar echt niks ongepast aan.. Als je mijn paard aait over zijn hals draait hij vanzelf zijn billen van hier moet je zijn..
Ik raak zijn anus, of als het een merrie geweest was vulva, echt niet aan.. maar ik zie ook niet dat de man in het filmpje dat wel doet..

Mijn paard draait zijn billen ook naar mannen toe hoor.. iedereen die maar kan kriebelen.. stel je toch voor dat een vriend of familielid mijn paard kriebelt bij zijn zitbeenknobbels en langs de bilspieren omdat mijn paard dat fijn vind en iemand maakt een onduidelijk filmpje en gooit dit online.. Dan zou die vriend of familielid al snel door jullie allemaal bestempeld worden als aanrander.. nou ik heb echt geen paardenaanranders in mijn kennissenkring..
Ow en als m'n paard dan ook nog zou uitschachten is het hek vast helemaal van de dam..


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

Cer

Berichten: 30140
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:29

horsies5 schreef:
Dat ik mijn paard bij zijn billen kriebel omdat hij dat zo fijn vindt en het hem lichamelijk ondersteunt ivm de accupunctuur plekken?
Mijn inziens is daar echt niks ongepast aan.. Als je mijn paard aait over zijn hals draait hij vanzelf zijn billen van hier moet je zijn..
Ik raak zijn anus, of als het een merrie geweest was vulva, echt niet aan.. maar ik zie ook niet dat de man in het filmpje dat wel doet...

Dan is er dus inderdaad een ander filmpje.. ik heb er zelfs een screenshot van geplaatst... Dat shot, wat op de vorige pagina staat, komt uit het stukje wat begint rond 0.26 sec. Als je daarop niet ziet wat de man doet, ja, dan weet ik het ook niet meer :n
Laatst bijgewerkt door Cer op 22-09-16 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:29

Cer. Die vulva heeft er alles nee te maken.

Jij schrijft eerder
" en lijkt wel degelijk te weten waar hij mee bezig is...[knip] Maar veegt gewoon over vulva. "

En nu krabbel je terug dat het vulva verhaal er niets mee te maken heeft.

Ook maak jij er zelf van dat mensen het zelf doen bij hun paard.
Ook dat zie ik niemand schrijven.

Ik zie wel mensen schrijven dat het geen aanranding is.
Het filmpje te onduidelijk is om nu precies te zien wat hij doet.
Niemand zijn intenties weet.
Er geen duidelijkheid is of hij wel over de vulva wrijft.
De filmer geen begin of eind heeft. Ook geen politie heeft gebeld terwijl daar wel de mogelijkheid voor was.
Dat er eigenlijk een hoop geroepen en aannames over die man en over Bokkers gemaakt worden zonder feiten kennis.

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:31

Als een penny meisje met haar roze borstel een vreemde wei in loopt dan breekt de hel uit op bokt. Want hoe durft het onopgevoede verwende wicht zomaar andermans eigendom aan te raken.

Maar als een volwassen kerel bij een vreemd paard aan zijn kont gaat staan prutsen dan is dat allemaal geen reden tot opwinding want dat is heel normaal.

>;)

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:35

Ik heb nu je link kunnen zien Cer.

Dit filmpje kom ik vergroten.
Die vulva streep maar weg. Er bungelt heel ontspannen wat tussen de benen. :D

Maar ik geef toe wat hij de laatste seconde met zijn duim doet ik ook niet begrijp.

Cer

Berichten: 30140
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:36

bruintje123 schreef:
Cer. Die vulva heeft er alles nee te maken.
Jij schrijft eerder
" en lijkt wel degelijk te weten waar hij mee bezig is...[knip] Maar veegt gewoon over vulva. "
En nu krabbel je terug dat het vulva verhaal er niets mee te maken heeft.

dat is ook een heeeeele goeie 'haal-het-even-uit-zn-verband'- opmerking

Citaat:
Ook maak jij er zelf van dat mensen het zelf doen bij hun paard.
Ook dat zie ik niemand schrijven.

Ja dat staat hier meerdere malen wel degelijk, verwoord als :
"ik aai mijn paard ook bij zijn billen", "ik kriebel mijn paard ook daar" etc etc. Ik ga dat echt niet allemaal quoten

Citaat:
Ik zie wel mensen schrijven dat het geen aanranding is.

Ja, dat schrijf ik ook ja.
Het is officieel ook geen aanranding, maar het is ook níet normaal om dit bij een vreemd paard te doen (laten we dan even in het midden of je dat bij je eigen paard moet doen, dat moet je imo zelf weten als je daar blij van wordt)

Citaat:
Het filmpje te onduidelijk is om nu precies te zien wat hij doet.

Ja daar zijn de meningen over verdeeld..

Citaat:
Er geen duidelijkheid is of hij wel over de vulva wrijft.

Okee, jij je zin. Hij veegt, onder andere met de muis van zn hand, en de achterkant van zijn hand, over de 'zachte delen' onder de staart van het paard. Of daar nu een vulva, anus of een combinatie van die twee zit, imo hoor je daar als vreemde níet te zijn, en al helemaal niet op die manier.

Citaat:
Dat er eigenlijk een hoop geroepen en aannames over die man en over Bokkers gemaakt worden zonder feiten kennis.

Ik zeg niks over die man, niet of ie wel helemaal normaal is of zwakzinnig of iets ergers in de zin had. Ik zeg wat over zijn gedrag, en dat ik dat persoonlijk niet door de beugel vindt kunnen.. En gelukkig meerdere mensen met mij :j

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:38

Als dat meisje met die roze borstel netjes buiten de draad staat is er ook niets aan de hand..

Op jou screenshor Cer zie ik de hand bij de rechter zitbeenknobbel van het paard.. niet bij de anus/vulva.. ik heb ook niet het idee dat hij daar zijn handpalm tegenaan duwt ofzo maar dat is moeilijk te zien.. meestal ligt anus/vulva wat dieper dus met een ontspannen hand die op de zitbeenknobbel ligt zou je dat niet zomaar masseren op die manier.. de anus iig sws niet omdat die ook hoger ligt.. vulva weet ik niet want dat kan ik niet zien.. en het is mij nog steeds niet echt duidelijk of het uberhaupt wel een merrie is..


[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:40

Nee ook op die screeshot zie je zijn piemel hangen.
Het is geen merrie.

Cer

Berichten: 30140
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:49

horsies5 schreef:
Op jou screenshor Cer zie ik de hand bij de rechter zitbeenknobbel van het paard.. niet bij de anus/vulva..

Ik zie de muis van zijn hand, dus waar je duim naar je pols gaat, midden onder de staart... Als de zitbeenknobbel daar zit wordt het tijd voor de osteopaat denk..

Citaat:
ik heb ook niet het idee dat hij daar zijn handpalm tegenaan duwt ofzo maar dat is moeilijk te zien.. meestal ligt anus/vulva wat dieper dus met een ontspannen hand die op de zitbeenknobbel ligt zou je dat niet zomaar masseren op die manier.. de anus iig sws niet omdat die ook hoger ligt.. vulva weet ik niet want dat kan ik niet zien.. en het is mij nog steeds niet echt duidelijk of het uberhaupt wel een merrie is..

:') Ik geef het op.....


@Bruintje: ja, daar lijkt het idd wel op dat die daar bungelt :j

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 06:42

Somboby schreef:
Ik had het niet over de persoon die het paard "aaide".

die alinea zit niet voor niets ertussen ;) vind het nogal een merkwaardige opmerking die je maakt. Wat ik daarna zei staat compleet los van jouw bericht

Er lijkt idd btw iets tussen de benen te hangen bij de "merrie". XD