Pony aangerand in Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:27

Pistasche schreef:
Je moet al aardig brutaal zijn om zomaar andermans land te betreden en dan ook nog eens de paarden te benaderen, op wat voor manier dan ook. En dan nog dit... Van het een komt het ander.


Man betreedt het land niet.. ziet eruit als gewoon een wandelaar die over het hek heen het paard kriebelt.. paard gaat er ook echt voor staan en vindt het kriebelen fijn.. het paard wat door die man gekriebeld wordt, kriebelt vervolgens een shet die bij hem in de wei staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:33

Ik vind toch dat dit net iets verder gaat dan kriebelen bij de staart hoor. Sommige paarden willen graag aan de staart of bij de achterhand gekroeld worden, maar dit ziet er toch veel meer uit als stimulatie van andere delen, als je kijkt waar zijn hand zit :o

Ik heb geen idee of de anus een werkelijk accupunctuur plek is, ik heb er nog nooit iemand een naald in zien steken. Accupunctuurplek of niet, ik zou er niet op zitten wachten dat een random figuur mijn paard even 'behandeld' op deze manier.

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:38

Niet de anus zelf hoor ;)
Bij de aanhechting van de staartwortel.. onder de zitbeenknobbels en langs de bilspieren af tussen de benen..
Opzich geen gekke plekken maar met name bij de zitbeenknobbels kan het er erger uitzien dan het is.. zeker met de staart scheef en door de schaduw is het ook lastig te zien..

Overigens vinden veel ruinen het ook fijn om tussen de billen gekriebeld te worden..

Tja ik vind idd dat je niet aan andermans paard hoeft te zitten.. maar vind het ook niet terecht hoe het hier/bij ad neergezet wordt..

Het filmpje is niet heel duidelijk en ik vind het er gewoon onschuldig uitzien.. daarnaast is iemand nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. En ik kan niet zeggen op basis van dit filmpje dat deze man daadwerkelijk de anus aan het masseren was..

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:41

Waar is het filmpje te zien?

Anoniem

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:44

Joh of dat paard het nou wel of niet lekker vond, dit kan gewoonweg niet! Dat mensen dat niet in willen zien, bah. :n


@Lifaya hij staat onder andere in de facebook groep Paardenmartkplaats Zuid-Holland

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:47

horsies5 schreef:
Ik ben het wel met jullie eens dat hij van andermans paard af moet blijven hoor.. maar ik vind de heisa en heksenjacht niet terecht.. de bedoelingen van de man zijn echt niet duidelijk.. Voor hetzelfde geldt gaf hij het paard een aai en draaide die zijn billen toe van kriebel me hier..

Mijn paard plant zijn billen ook bij ieder willekeurig mens in 't gezicht.. dus ik vind dat geen rare gedachte.. ik geef de mensen die hier in de paddock komen ook meestal uitleg zodat ze niet zo erg schrikken :')


Zeker! Heb je ook gelijk in.

Ik krijg zelf wel redelijk kriebels van het filmpje. Ik kroel en borstel mijn paard ook rond z'n staart maar ik vind dat de man in het filmpje wel erg overdreven steeds tussen de billen komt. Maargoed, we zullen helaas nooit weten wat zijn gedachten op dat moment zijn geweest.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:47

lifaya schreef:
Waar is het filmpje te zien?


Als je Googled op aanranding pony Den Haag kom je hem tegen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:59

Is natuurlijk vreemd dat bij vreemd paard doet. Maar aanranding kom op zeg. Wat is dan als iemand een paard een kusje geeft? Of plukje gras?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-16 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:59

Het ziet er vreemd uit, zeker bij een vreemd paard...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:01

Tobbes schreef:
Is natuurlijk vreemd dat bij vreemd paard doet. Maar aanranding kom op zeg. Wat is dan als iemand een paard een kusje geeft? Of plukje gras?


Hoe vind je dit vergelijkbaar met een plukje gras geven :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:03

NikkiDeKerf schreef:
Tobbes schreef:
Is natuurlijk vreemd dat bij vreemd paard doet. Maar aanranding kom op zeg. Wat is dan als iemand een paard een kusje geeft? Of plukje gras?


Hoe vind je dit vergelijkbaar met een plukje gras geven :?



Ja dit dus..

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:07

Ik zou het filmpje ook wel willen zien om te oordelen eigenlijk :P

Heeft iemand een linkje?

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:14

Gelukkig zijn er meer mensen die alle heftige reacties op het filmpje een beetje overtrokken vinden. Vind de gedachtegang van aanranding ook meer zeggen over degene die filmt dan over degene die aan die staart en staartwortel aan het krabben is.

Dit is een link naar het filmpje
http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... d-betrapt/

Dat was ook het favoriete kroelplekje van mijn onlangs overleden paard. Onder en aan de zijkant van de staartwortel en binnenkant van d'r billen. Stond daar ook rustig in het land te krabben terwijl er veel mensen voorbij kwamen maar ben gelukkig nooit opgepakt :Y)

Iloscorp

Berichten: 1232
Geregistreerd: 20-09-15
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:18

Ik begrijp niet dat sommige mensen hier het er onder andere 'onschuldig' uit vinden zien!

Het paard vond het lekker om op zijn kont gekriebelt te worden, prima.
Maar hoezo ga je dan ineens helemaal onder de staart kriebelen?
Op de kont is dan toch ook genoeg? Ik kan er niet bij hoor met mijn gedachte...

De man doet nog speciaal een stapje naar achteren om er beter bij te kunnen.... :n :n

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:23

Is dat filmpje op HvN het volledige filmpje? Want daar zie ik hem vooral onder de start, langs de bilspleet krabbelen.

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:23

ilonamandjes schreef:
Ik begrijp niet dat sommige mensen hier het er onder andere 'onschuldig' uit vinden zien!

Het paard vond het lekker om op zijn kont gekriebelt te worden, prima.
Maar hoezo ga je dan ineens helemaal onder de staart kriebelen?
Op de kont is dan toch ook genoeg? Ik kan er niet bij hoor met mijn gedachte...

De man doet nog speciaal een stapje naar achteren om er beter bij te kunnen.... :n :n


Ik kriebelde ook altijd onder de staart. Waarom moet er juist iets seksueels in worden gezien?

Iloscorp

Berichten: 1232
Geregistreerd: 20-09-15
Woonplaats: Lelystad

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:26


funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:26

Dit is verre van normaal zeg! Zoals eerder werd gezegd dit lijkt idd erop alsof die vetlap aan het testen is hoe ver die kan gaan bij het dier. :r

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:26

Nou die man doelt wel degelijk specifiek op die plek. Je hebt een heel paard om te aaien, waarom als vreemde dan zo diep onder de staart graaien, bah. Bovenop bij de staartaanzet kan je toch ook gewoon lekker kriebelen? Rare man.

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:29

Was er anders geoordeeld als degene die aan het kriebelen is een vrouw was geweest?

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:32

Ik vermoed van wel Fransje.

Laten we wel wezen, ik zou zeker even verhaal gaan halen als een voor mij onbekende mijn paard zo zou staan te aaien.

Maar ik vind het "opruiend gehalte" wel erg hoog.

Urona447
Berichten: 2792
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:34

Ik had na deze reacties wel een ander filmpje verwacht. Vind het persoonlijk niet correct wat hij doet maar om nou van aanranding te spreken gaat wel erg ver vind ik.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:35

Dit lijkt mij onschuldig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:47

Ik sta versteld van de hoeveelheid reacties hier van mensen die dit onschuldig en normaal vinden. :wow:

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:57

Als die vent nou met zijn linkerhand in zijn broek of broekzak stond, dan had ik anders gereageerd KBK. Ook als ie schichtig om zich heen had staan kijken. Of als ie echt met zijn vingers onder de staart had gepookt. Nu is het vnl met de achterkant van een vlakke hand en vingers langs de rand.