Pony aangerand in Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:49

dees_daan schreef:
Ik vind het bijzonder dat mensen hier geen kwaad in zien.. deze man heeft niets te zoeken bij dit paard, hoort überhaupt niet in het land te zijn en dit is wel wat meer dan gewoon kriebelen.. wat mensen met hun eigen paarden doen moet ieder voor zich weten maar dit is niet zijn eigen paard en de eigenaar heeft geen toestemming gegeven om het land in te gaan.
Waarom is het niet erg omdat het paard het niet erg vind? Vinden jullie het dan ook geen probleem als je iemand betrapt die jou merrie echt verkracht als ze zich er zelf niet aan stoort?
Mensen die zomaar bij paarden het land in stappen en ze op deze manier aanraken vind ik gewoon ziek, als je een paard even wil kriebelen zijn daar andere plekken voor.


Of die man wel of niet aan dat paard mag zitten is helemaal het onderwerp van hysterie niet. De koppen zeggen: "PAARD AANGERAND". Dan denk ik echt laat me niet lachen. Hij kriebelt gewoon op een plek die veel paarden super vinden. Ik vind het persoonlijk veel erger dat mensen schijnbaar zo raar in hun hoofd zijn dat ze werkelijk overal meteen het sexuele en slechte van inzien. DAT is pas problematisch.

Dat hij wel of niet een vreemd paard mag kriebelen staat los van de discussie.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:53

KoudbloedKim schreef:
Ik sta versteld van de hoeveelheid reacties hier van mensen die dit onschuldig en normaal vinden. :wow:


Jij zegt wat ik denk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:02

Amaris, dat staat dus niet los van de discussie, als dit zijn eigen paard geweest was, was deze discussie er niet geweest want dan had je niet met een eigenaar te maken die van niks weet en zijn paard nu weggehaald heeft omdat hij het niet meer veilig vind haar daar te laten staan.
Het feit dat deze man dit stiekem bij een vreemd paard doet versterkt alleen maar dat niet klopt.
Ik vind het ziek en snap ook echt niet dat mensen dit goedkeuren, je hebt gewoon van andermans paarden af te blijven, al helemaal op deze manier.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:05

Amaris schreef:
dees_daan schreef:
Ik vind het bijzonder dat mensen hier geen kwaad in zien.. deze man heeft niets te zoeken bij dit paard, hoort überhaupt niet in het land te zijn en dit is wel wat meer dan gewoon kriebelen.. wat mensen met hun eigen paarden doen moet ieder voor zich weten maar dit is niet zijn eigen paard en de eigenaar heeft geen toestemming gegeven om het land in te gaan.
Waarom is het niet erg omdat het paard het niet erg vind? Vinden jullie het dan ook geen probleem als je iemand betrapt die jou merrie echt verkracht als ze zich er zelf niet aan stoort?
Mensen die zomaar bij paarden het land in stappen en ze op deze manier aanraken vind ik gewoon ziek, als je een paard even wil kriebelen zijn daar andere plekken voor.


Of die man wel of niet aan dat paard mag zitten is helemaal het onderwerp van hysterie niet. De koppen zeggen: "PAARD AANGERAND". Dan denk ik echt laat me niet lachen. Hij kriebelt gewoon op een plek die veel paarden super vinden. Ik vind het persoonlijk veel erger dat mensen schijnbaar zo raar in hun hoofd zijn dat ze werkelijk overal meteen het sexuele en slechte van inzien. DAT is pas problematisch.

Dat hij wel of niet een vreemd paard mag kriebelen staat los van de discussie.


Ik ben dus raar in mijn hoofd omdat ik dit raar en slecht vind? Sorry maar als je het normaal vindt dat een vreemde man een paard zo staat te kriebelen in een tijd waarop elke maand wel een paard mishandeld word, dan heb je naar mijn inziens wel een vreemde gedachtegang. Je hoort gewoon van elkaars eigendommen af te blijven.

doezel2

Berichten: 2559
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:09

Ligt het nu aan mij of lijkt het alsof hij echt met 2 ? Vingers de vulva streelt??
Ik vind dit gewoon. Note done.

doezel2

Berichten: 2559
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:11

Amaris schreef:
dees_daan schreef:
Ik vind het bijzonder dat mensen hier geen kwaad in zien.. deze man heeft niets te zoeken bij dit paard, hoort überhaupt niet in het land te zijn en dit is wel wat meer dan gewoon kriebelen.. wat mensen met hun eigen paarden doen moet ieder voor zich weten maar dit is niet zijn eigen paard en de eigenaar heeft geen toestemming gegeven om het land in te gaan.
Waarom is het niet erg omdat het paard het niet erg vind? Vinden jullie het dan ook geen probleem als je iemand betrapt die jou merrie echt verkracht als ze zich er zelf niet aan stoort?
Mensen die zomaar bij paarden het land in stappen en ze op deze manier aanraken vind ik gewoon ziek, als je een paard even wil kriebelen zijn daar andere plekken voor.


Of die man wel of niet aan dat paard mag zitten is helemaal het onderwerp van hysterie niet. De koppen zeggen: "PAARD AANGERAND". Dan denk ik echt laat me niet lachen. Hij kriebelt gewoon op een plek die veel paarden super vinden. Ik vind het persoonlijk veel erger dat mensen schijnbaar zo raar in hun hoofd zijn dat ze werkelijk overal meteen het sexuele en slechte van inzien. DAT is pas problematisch.

Dat hij wel of niet een vreemd paard mag kriebelen staat los van de discussie.


Ik ben dus raar in mijn hoofd omdat ik dit raar en slecht vind? Sorry maar als je het normaal vindt dat een vreemde man een paard zo staat te kriebelen in een tijd waarop elke maand wel een paard mishandeld word, dan heb je naar mijn inziens wel een vreemde gedachtegang. Je hoort gewoon van elkaars eigendommen af te blijven.[/quote]. Mee eens.

Als eigenaar van je paard moet je het zelf weten. Of je daar krabbelt.
Je weet trouwens niet eens hoe dit afloopt.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:54

Dan had de kop moeten zijn "paard wordt zonder toestemming van de eigenaar gekriebeld".

Ik blijf erbij dat dit niets met "aanranding" te maken heeft. Er wordt nergens iemand gedwongen tot een ontuchtige handeling, en er wordt nergens ongewenst aangeraakt. Sterker nog; paardlief krijgt er geen genoeg van.

Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:06

Amaris schreef:
Dan had de kop moeten zijn "paard wordt zonder toestemming van de eigenaar gekriebeld".

Ik blijf erbij dat dit niets met "aanranding" te maken heeft. Er wordt nergens iemand gedwongen tot een ontuchtige handeling, en er wordt nergens ongewenst aangeraakt. Sterker nog; paardlief krijgt er geen genoeg van.


Niemand wordt gedwongen inderdaad, maar zou jij het leuk vinden als een onbekende man jouw huisdier op die plek streelt? Je hond in het parkje even meeneemt "want dat vindt hij fijn" ? Niemand wordt gedwongen inderdaad, maar je weet in deze tijden helaas niet wat iemand zijn beweegredenen zijn; beter dat er toch naar gekeken wordt, al vindt ik het niet netjes dat het filmpje nu al online te vinden is. Lijkt me dat dit ook niet bevorderend is voor een eventueel politieonderzoek.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:08

Wat een hetze zeg.

Komt misschien ook omdat ik een paard heb die ook het liefst je de kont toekeerd in de hoop dat je hem daar krabbelt. Deze periode heeft ie gewoon meer jeuk. De man staat nog keurig achter het hek ook.

Ziet het er vreemd uit? Ja. Mensen stoppen ook als ik zo mijn pony krab := maar aanranding? Nee.

Ik vind wel dat dit enorm wordt opgeblazen en laten wij het nou niet groter maken dan het is. Ja misschien heeft ie slechte bedoelingen gehad of misschien heeft hij zelf ook een paard die zo'n krabbelsessie fijn vindt. We weten het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:58

Rocamor schreef:
Betasten???

Die man kriebelt het paard op een manier waarvan ik vermoed dat velen van ons ook wel doen (en ja, dat is dan ons Eigen paard of het paard van een kennis). We kennen die man niet, we kennen zijn beweegredenen niet. En zolang die man niet door een rechter voor aanranding is veroordeeld, is hij nog steeds onschuldig.

Als ik bij een wei sta en het peerd komt naar mij toe en gaat zo staan, zou een anonieme filmer mij misschien ook wel zo kunnen filmen.

Dat wij paarden-miepjes, door alle "vermeende" mishandelingen elke man die een paard achter de middenhand aanraakt, een vermeende mishandelaar, een pervert of een zieke geest vinden, ligt mijns inziens vooral aan de hetze en de paniek die we grotendeels zelf veroorzaken.

Als die filmer echt goede bedoelingen had gehad, was ie met het filmpje naar een dierenarts of de politie gestapt. IPV zo'n mediacircus te veroorzaken. Er is nog niets van de kriebelaar bekend, noch zijn zijn beweegredenen bekend, maar de doodwensingen en de oosterse-strafmaatregelen zijn al niet van de lucht. Dat vind ik zelf veel zieker.

Ben ik helemaal mee eens.

BTW, tot nu toe heb ik ook nog geen bewijs kunnen vinden of die paardenmishandelaar echt bestaat of dat het een hersenspinsel is gevoed door angst en verhalen die rond gaan.

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:08

Wauw ik ben echt in shock hoeveel mensen hier dit normaal of niet ernstig vinden. Ik raak m'n paard echt niet op die manier aan hoor. Bizar dit...

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:30

Dat mensen dit niet raar vinden is echt te bizar voor woorden. Als wij aan de geslachtsdelen van onze paarden zitten doen we dat vaak om een reden, soms medisch soms wat anders, maar geen van ons (hoop ik) gaat voor de lol aan de geslachtsdelen friemelen.

Daarnaast is dit het begin van meer, dus ja. Ik hoop dat de man opgespoord wordt en een psychiatrische evaluatie krijgt.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:46

Marloes__ schreef:
Wauw ik ben echt in shock hoeveel mensen hier dit normaal of niet ernstig vinden. Ik raak m'n paard echt niet op die manier aan hoor. Bizar dit...


Dat is pas bizar. Dat je daar zo preuts over doet. Je kriebelt je paard nooit langs z'n bil omdat... waarom precies? Vinden ze toch heerlijk zeker als het warm is en daar zweetkriebels zitten.

roosje2003
Berichten: 308
Geregistreerd: 09-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 19:04

Tobbes schreef:
Is natuurlijk vreemd dat bij vreemd paard doet. Maar aanranding kom op zeg. Wat is dan als iemand een paard een kusje geeft? Of plukje gras?

Dan ben je een paardenlokker :D

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 19:12

Amaris schreef:
Marloes__ schreef:
Wauw ik ben echt in shock hoeveel mensen hier dit normaal of niet ernstig vinden. Ik raak m'n paard echt niet op die manier aan hoor. Bizar dit...


Dat is pas bizar. Dat je daar zo preuts over doet. Je kriebelt je paard nooit langs z'n bil omdat... waarom precies? Vinden ze toch heerlijk zeker als het warm is en daar zweetkriebels zitten.


Uhhh heb jij het filmpje soms niet gezien? Het gaat namelijk echt wel wat verder dan het paard aan z'n bil krabben. Heeft echt niks met preuts te maken, wat mij betreft ben je niet goed in je hoofd als je dat soort dingen doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:02

roosje2003 schreef:
Tobbes schreef:
Is natuurlijk vreemd dat bij vreemd paard doet. Maar aanranding kom op zeg. Wat is dan als iemand een paard een kusje geeft? Of plukje gras?

Dan ben je een paardenlokker :D

Jij gaat door voor de wasmachine +:)+

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:08

Ik had t filmpje op fb voorbij zien komen en ik werd er echt onpasselijk van :| Ik kan er met de beste wil van de wereld niet iemand in zien die dit paard "kriebelt omdat ze t zo lekker vind" :n Het is zoals gezegd een vreemde en hij staat imo echt te checken hoe t paard reageert en lijkt wel degelijk te weten waar hij mee bezig is... Hij kriebelt niet zomaar onder de staart (dat doe je imo ook gewoon niet bij een paard van een onbekende) maar veegt gewoon over de vulva. Sorry hoor maar dat doe ik bij mijn eigen paard alleen indien noodzakelijk, met een spons of babydoekje en dat dan zeker niet op deze manier :?

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:53

Misschien kunnen jullie het filmpje groter zetten dan ik. Of hebben jullie meer informatie.
Maar ik zie niet of het een ruin of merrie is en of er dus überhaupt wel sprake is van een vulva.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:03

Het is een merrie en de eigenaar heeft aangegeven dat de paarden inmiddels verhuisd zijn omdat hij zich er niet prettig bij voelde. Dat wrijven zie ik ook, maar blijkbaar is het normaal om dat te doen :? Ik heb een ruin gehad, en nee ik heb hem nooit onder zijn staart/tussen zijn billen gekriebeld, ik vind het ook niet normaal om dat op deze manier te doen maar blijkbaar ben ik dan preuts..
Nogmaals de vraag aan de mensen die dit niet erg vinden, hoe zou jij reageren als er zoiets bij je eigen paarden zou gebeuren door een vreemde en het nog een stap verder zou gaan, zou je het dan nog geen probleem vinden als de merrie het zelf niet erg lijkt te vinden? Zou je het goed vinden als je een vreemde aan zou treffen die jou paard betast/misbruikt/verkracht als zij er geen ongemak van zou ondervinden?

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:18

Nou wat 'ie ook doet, paard vindt het in elk geval erg prettig zo te zien :+ Wat een drama om weinig.

Supervixen

Berichten: 12834
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:25

Ik vind het echt ranzig. Ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt bij ons op stal die bij een paard zijn kontgat/edele delen stond te kriebelen omdat het paard dat zo lekker vindt.
Als je vanachter een hek een paard aait, aai je toch zijn hoofd of nek? En denk je toch niet: ik zal eens even lekker rond zijn kontgat krabben, want dat is zo lekker fris en dat vindt het paard lekker? Gadver.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:30

Bizar bokt weer.. Dit normaal vinden. Man streelt duidelijk de anus zelf ook. Bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:35

dees_daan schreef:
Nogmaals de vraag aan de mensen die dit niet erg vinden, hoe zou jij reageren als er zoiets bij je eigen paarden zou gebeuren door een vreemde en het nog een stap verder zou gaan, zou je het dan nog geen probleem vinden als de merrie het zelf niet erg lijkt te vinden? Zou je het goed vinden als je een vreemde aan zou treffen die jou paard betast/misbruikt/verkracht als zij er geen ongemak van zou ondervinden?


Ik geloof niet dat ik dat heel leuk zou vinden, maar ik zou er ook niet direct van overstuur raken. Dat ik het niet prettig vind is niet zozeer omdat het mijn paard betreft, maar omdat ik over het algemeen niet zo graag ongevraagd geconfronteerd wordt met de seksueel gedrag van anderen. Ik wil bijvoorbeeld ook niet dat iemand op mijn erf op eenzelfde manier zijn bloedeigen vrouw gaat aaien, of zichzelf aan z'n gerief brengt bij de aanblik op mijn wasgoed, mijn fiets of het strelen van de bumper van mijn auto. Om maar wat te noemen. :') Dat doe je allemaal maar lekker in je eigen privé-omgeving.

Maar ik denk niet dat mijn paard er last van heeft. En ik denk ook niet dat de wereld vergaat. Ik heb er vooral zelf last van, denk ik.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:45

Aangerand is niet het juist gekozen in dit geval. Maar ja hoe moet je het noemen. "Man kriebelt pony op ongepaste wijze" klinkt ook niet echt.

Paard zal er niets aan over houden maar om nu te zeggen dat het normaal is om een paard op deze wijze te kriebelen. Nee dat doe ik toch niet bij mijn paard hoor.
Als iemand nu mijn paard over hals, hoofd en kont aait prima maar op deze manier nee daar zou ik me absoluut niet prettig bij voelen.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:55

Hij heeft niks bij dat paard te zoeken, daarin is hij duidelijk fout.

Ik heb het filmpje niet helemaal gezien, maar sommige reacties hier zijn tegenstrijdig. Waar de 1 zegt nauwelijks iets te kunnen zien noemt een ander zelfs het aantal vingers.

Met het oog op wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurt is snap ik dat men hierbij veel sneller een onvehaaglijk gevoel krijgt. Als het bij je eigen paard "mis" gaat zouden we denk ik ook blij zijn dat iemand zo oplettend is geweest.

Media kan goed en slecht zijn maar eenmaal op het internet gaat het er niet meer af. En dat is toch knap lullig als je er onterecht op komt. En volgens mij wordt hier ook vaak genoeg geconstateerd dat er onwaarheden worden verkondigd.