Spelfouten nieuwsberichten

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 19:34

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 19:38

Oepsie... Denk je een bericht zo goed te lezen en elk foutje eruit te vissen, zie je er toch nog eentje over het hoofd... Dank je wel voor je scherpte en oplettendheid. Ik heb hem al gecorrigeerd!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Neonlight
Moderator Kantine

Re: Spelfouten nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 09:03

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 17:05

Dank voor je opmerking Neonlight. Ik ben eerlijk gezegd niet zo thuis in het keuringswereldje, dus geloof je op je woord. Ik heb het aangepast.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 09:01

YvonneV @ [VN] Standbeeld Valegro staat prominent in zijn geboortestad.

Citaat:
Disclaimer: Valegro is geboren in Burgh-Haamstede. Het KWPN heeft voor dit artikel een Engelse bron gebruikt en helaas klopt de vertaling hiervan niet. Daarom staat hier "geboortestad", wat "woonplaats" moet zijn. Helaas mogen wij dit niet aanpassen in dit overgenomen artikel.

KWPN heeft het aangepast.

De door Joop en Maartje Hanse uit Burgh-Haamstede gefokte Valegro heeft een ereplaats gekregen in de geboortestad van zijn amazone Charlotte Dujardin, Newent. Zijn bronzen standbeeld heeft nu een vaste plaats gekregen.

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 08:20

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 08:23

YvonneV schreef:
YvonneV @ [VN] Het standbeeld van Valegro staat in Charlottes geboortestad.

Citaat:
Disclaimer: Valegro is geboren in Burgh-Haamstede. Het KWPN heeft voor dit artikel een Engelse bron gebruikt en helaas klopt de vertaling hiervan niet. Daarom staat hier "geboortestad", wat "woonplaats" moet zijn. Helaas mogen wij dit niet aanpassen in dit overgenomen artikel.

KWPN heeft het aangepast.

De door Joop en Maartje Hanse uit Burgh-Haamstede gefokte Valegro heeft een ereplaats gekregen in de geboortestad van zijn amazone Charlotte Dujardin, Newent. Zijn bronzen standbeeld heeft nu een vaste plaats gekregen.

Bedankt voor het doorgeven, deze was inmiddels ook opgepakt :)

Bowo schreef:
[VN] Rhinopneumonie: Waarom steekt dat steeds weer de kop op?

Er mist een spatie bij:
-kopje Behandeling: Bij deabortusvorm
-kopje Medicijnen: vormvan

Bedankt, ze zijn aangepast!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:04

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:51

Je hebt gelijk Jet, dat spelfoutje heb ik al weggepoetst!

&if=1

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:31

[VN] Advies voor paarden vanuit risicogebieden naar Nederland

Gezien het feit dat het niet of heel moeilijk is om betrouwbare overnachtingsadressen te vinden, kunnen de verplichte reis- en rusttijden helaas vaak niet gevolgd worden.

Ik ga ervan uit dat het 'niet mogelijk of heel moeilijk' of iets in die richting moet zijn.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:08

Dit staat er inderdaad een beetje bijzonder. Ik heb hem aangepast.

&if=1