Spelfouten nieuwsberichten

Moderators: Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight, Essie73

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 19:34

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 19:38

Oepsie... Denk je een bericht zo goed te lezen en elk foutje eruit te vissen, zie je er toch nog eentje over het hoofd... Dank je wel voor je scherpte en oplettendheid. Ik heb hem al gecorrigeerd!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Neonlight
Moderator Kantine

Re: Spelfouten nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:03

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Spelfouten nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:05

Dank voor je opmerking Neonlight. Ik ben eerlijk gezegd niet zo thuis in het keuringswereldje, dus geloof je op je woord. Ik heb het aangepast.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1