Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 22:11

Uh ik weet echt niet waar je het over hebt, maar er wordt nergens specifiek over laura gepraat?
Gezien ik pb's krijg nu: met naam en toenaam specifiek, en zoals jij t bedoeld?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


DaphneC
Berichten: 51
Geregistreerd: 07-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 23:03

Gefeliciteerd allemaal!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18050
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 23:30

Allemaal gefeliciteerd met jullie toppers!

We see things as we are, not as they are
- Anaïs Nin

Lundj

Berichten: 330
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:50

Haha de gouden veulens had ik op gestemd ! :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:57

Ik heb op Imagine en op Stormchaser gestemd. Het viel me bij het lezen van de verhaaltjes van de genomineerden op dat een aantal mensen echt met zieltjeswinnende verhalen kwamen. Er stond nog net geen foto van een kleenex-doos bij :+ Bij dat soort verhalen haak ik al af. Ik ben ook door een niet nader te noemen persoon van een veulen uit de top drie benaderd om op haar veulen te stemmen, maar ik stem op wie ik wil en niet omdat ik een persoon of veulen ken. Vind het wel jammer dat sommige mensen de verkiezing iets te serieus nemen.

Overigens hoop ik dat de vloek van de veulenverkiezing niet weer de kop opsteekt. Brrrr.. :\

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

onpaard

Berichten: 2952
Geregistreerd: 28-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:30

Ik heb zelf niet gestemd maar lees wel altijd de uitslag.

Vorig jaar vond ik Nevaeh een schitterend veulen, eentje die je bij blijft. Het was verschrikkelijk triest om te lezen dat ze er niet meer was. Toen ik zag dat Muzefee nu een nieuw gouden boktveulen heeft vond ik dit erg leuk om te lezen.

Door het gezeur over de uitslag kwam ik er achter dat je nog veel meer verhalen hebt. Daardoor heb ik een hele avond zitten lezen in het topic van Fay. Wat een mooi verhaal en wat een super dat er zulke mensen zijn.

Ik weet niet wat voor een verhaaltje er bij de foto's stonden maar ik ben juist blij dat door deze verkiezing deze verhalen onder de aandacht komen.

*****

sheddah

Berichten: 462
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:07

Onze kleine man 5e geworden *\o/*
Natuurlijk heel trots op die frummel _/-\o_

Shirley

Berichten: 26845
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Gouden Boktveulens 2013 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:13

Gefeliciteerd *\o/*

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:43

Laten we ons nou vooral met zijn allen niet te druk maken om een verkiezing die voor de lol en voor de eer is en laat iedereen die veel topics wil plaatsen lekker veel topics plaatsen als ze dat willen.

Ik zelf heb ongeveer 1x per maand een fototopic geplaatst omdat ik het leuk vond om het ontwikkelen van Nova en de verandering in haar kleur te delen met mensen. Ik heb geen behoefte om veel vaker een topic te maken, maar als een ander dat wekelijks leuk vindt waarom niet. Leven en laten leven toch.

Het enige dat ik jammer vond is dat door de ellenlange verhalen in het opgave topic het onoverzichtelijk werd. Als die info beperkt wordt is het gemakkelijk mogelijk om iedereen 2 foto's te laten plaatsen in het opgave topic. Ik vind het zelf namelijk erg leuk om in 1 overzicht een foto te zien van elk veulen jong en elk veulen rond de tijd van de verkiezing.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Bielsje, daliance, kimmetje26, Kirrietje, Nymphe en 14 bezoekers