Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
inezriona
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 21:59


Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 11:43

Uit die laatste foto blijkt inderdaad dat ze er niet meer top uitziet..oef..probeer haar voor de winter wat dikker te krijgen! Bijvoeren met senior-brok/musli/slobber...haar gebit ook even controleren, misschien dat er iets niet goed zit waardoor ze niet zo goed kan eten. Voorderest ben ik niet bang dat je dit lieve paardje niets te kort doet en gek op haar bent, maar denk helaas dat je toch een beetje opgelicht bent en dit niet het paardje is waar je nog een paar jaar (rij) plezier aan hebt, ik hoop dat ze nog eventjes bij je kan zijn en genieten van haar welverdiende pensioen en dat jij nog even lekker van haar kan genieten!

inezriona
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-05-14

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 17:03

we geven haar elke dag een emmer slobber

inezriona
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-05-14

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:00

ik heb der nog op proef dus ik kan altijd nog nadenken okal is ze hartstikke lief .

mautje13
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:43

Ik heb vaak op blondie gereden was mijn begin pony op die manege echt een schat maar wat ziet ze er slecht uit!!!!!! En ninette heeft gelijk je moet haar echt dik krijgen voor de winter!!!

Corien01
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:53

kirrepir schreef:
Alle paarden zijn verkocht behalve Blondie, Sisi (eerder bekend als Lady) en Olga. Die gingen dus naar Sipko, waar inmiddels alleen Olga nog staat., al is die inmiddels al wel paar keer op proef geweest. Ornament, Sunny, Rose en Zippy naar manege NIOP. Lotus, Elsa en Helma naar een manege in Vledderveen. Bonnie, Mini, Davinio, Gerdien, Diesel, Kebse, Dolce, Nora en Narona naar lesklanten e.d.


Blondie is verkocht aan een jong meisje nog niet zo heel lang geleden. Sissi staat nog steeds bij sipko.[/quote]
Dat weet ik, dat staat al in dit topic, incl fotos van het meisje en blondie :)
Olga staat op een manege in groningen onder een andere naam (haf of haffie oid)

Happen en bijten heeft Narona met aansingelen altijd al gedaan begreep ik. Ik stuur je even pb met fotos van dr :)[/quote]

Olga stond tijdelijk op die manege in groningen daar is ze weer weg gegaan kweet alleen niet of ze terug is gegaan. Het gene wat ik wel weet is dat alle paarden* die naar sipko zijn gegaan zijn verkocht. *Blondie sissi snowy olga quenta blossom en jack. Kebse was naar d.o.c.w. in winschoten gegaan maar is inmiddels overleden...

mautje13
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:54

Maar waar is Jack eigenlijk heen eerst maar sipko sipkens omdat het dus(heb ik me net laten vertellen)nog zijn paard was/is maar waar is Jack nu? /3 en quinta en blossom
Laatst bijgewerkt door mautje13 op 15-08-14 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Corien01
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:56

mautje13 schreef:
Ik heb vaak op blondie gereden was mijn begin pony op die manege echt een schat maar wat ziet ze er slecht uit!!!!!! En ninette heeft gelijk je moet haar echt dik krijgen voor de winter!!!


Tip: geef blondie voor de winter een vitaminestoot doe ik ook bij mijn pony!

Corien01
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 20:14

Ik heb ook best vaak op blondie gereden. Gaaf ding was dat haha echt geniaal!ik hoop dat je veel plezier met haar hebt inezriona!! :j

Sjaak72
Berichten: 2
Geregistreerd: 18-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:31

Ik ben de eigenaar van Sjaak (Jack). Ik deel hem met mijn dochter.
Als het goed is zijn Sjaak en Jack dezelfde pony.

inezriona
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-05-14

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:46

edna is al ietsje dikker hoor maar ze krijgt nu ongv 6 kilo biks per dag best veel maar is ook nodig!

inezriona
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-05-14

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:52

edna staat weer bij sipko maar daar lease ik haar nu want waar ze eerst stond was gewoon echt een gigantiche troep je kan er niet rijden ofwat en ze hebben nooit hooi ofwat wel soms hebben ze hooi maar heel weinig ze moet wel goed verzorgt worden als je ze stalt dan doe ik der liever bij sipko en ik kan altijd bij der komen dusjaa het blijft het zelfde maar dan is het gewoo n beter .

inezriona
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-05-14

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 23:03

edna is echt de liefste pony die ik ken ik kan geen lievere bedenken

kallista90

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 21:45

Ja had ik gezien op facebook idd dat Kebse is overleden.. Zippy inmiddels ook hoorde ik gisteren ivm met hoefkatrol aan meerdere benen.
Ik wist trouwens niet dat Quenta en Blossom ook naar Sipko waren gegaan..

Ah Jack/Sjaak, dat was ook zon leuke beestje :)

Weten de mensen hier misschien ook waar Chica, Prins, Olette, Twister, Buddy en Speedy heen zijn gegaan? Die staan ook niet meer bij Sipko?
Of hoe het met Karola, Weesje en Iris is?

dormy

Berichten: 458
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:32

Ach wat sneu zeg van Zippy. Was er eerlijk gezegd al een beetje bang voor.

Iris is al vrij snel na haar pensioen ingeslapen ;) Over de andere paardjes en pony's heb ik niets meer gehoord.

mautje13
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 10:23

[quote="kirrepir"]Ja had ik gezien op facebook idd dat Kebse is overleden.. Zippy inmiddels ook hoorde ik gisteren ivm met hoefkatrol aan meerdere benen.
Ik wist trouwens niet dat Quenta en Blossom ook naar Sipko waren gegaan..

Ah Jack/Sjaak, dat was ook zon leuke beestje :)

Weten de mensen hier misschien ook waar Chica, Prins, Olette, Twister, Buddy en Speedy heen zijn gegaan? Die staan ook niet meer bij Sipko?
Of hoe het met Karola, Weesje en Iris is?[/
Wat zielig voor zippy, jack super lief beestje, ja quinta en blossomzijn naar sipko gegaan ik ben echt benieuwd waar quinta is want het was de laatste tijd echt mijn lievelings beestje quote]

mautje13
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 10:25

Sjaak72 schreef:
Ik ben de eigenaar van Sjaak (Jack). Ik deel hem met mijn dochter.
Als het goed is zijn Sjaak en Jack dezelfde pony.
kan je es een foto van Sjaak/Jack sturen?

Sjaak72
Berichten: 2
Geregistreerd: 18-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:18

Afbeelding
Dit is onze Sjaak.

kallista90

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:17

Och die Iris, dat wist ik helemaal niet.. Die ging ook hard achteruit op het laatst..

Thorn2006

Berichten: 875
Geregistreerd: 03-01-09
Woonplaats: Er gaat niks boven Groningen!

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:10

Neem aan dat Iris nog even heeft kunnen genieten bij Erik want dat is gezegd!

Corien01
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-08-14

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:54

vet cool dat ik alle pony's en paarden van hcb na het failliesement weer tegen kom! ik wens jullie veel succes met blondie narona en jack! ik heb nog leuke foto's van ze maar weet niet hoe ik ze moet versturen...

Corien01
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-08-14

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:00

voor de eigenaar van jack/sjaak: ik kan je verzekeren dat dat de jack is van hippisch centrum blijham!

mautje13
Berichten: 16
Geregistreerd: 03-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 10:35

Corien01 schreef:
voor de eigenaar van jack/sjaak: ik kan je verzekeren dat dat de jack is van hippisch centrum blijham!

jep dat is helemaal onze lieve Jack <3 /3 :) zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon schatjeee <3

inezriona
Berichten: 29
Geregistreerd: 10-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 13:11

Corien01 schreef:
vet cool dat ik alle pony's en paarden van hcb na het failliesement weer tegen kom! ik wens jullie veel succes met blondie narona en jack! ik heb nog leuke foto's van ze maar weet niet hoe ik ze moet versturen...

op je rechter muiskop klikken en dan op kopieeren en dan hier plakken *\o/*

kallista90

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-12-07

Re: Hippisch Centrum Blijham failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 15:56

nee zo gaat het niet werken :P
je moet de fotos uploaden met bv de website tinypic