Angelica Augustsson naar Ashford Farm

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liesd
Berichten: 3879
Geregistreerd: 04-07-11

Angelica Augustsson naar Ashford Farm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 11:10

www.worldofshowjumping.com / www.worldofshowjumping.com / bokt.nl


De Zweedse topamazone Angelica Augustsson zal het team van Ashford Farm versterken. De afgelopen zeven jaar werkte ze voor Dietmar Gugler, maar op het einde van 2013 verhuist ze naar Belgiƫ: "Ik heb heel veel geleerd in de tijd dat ik voor Dietmar werkte, en ik ben daar erg dankbaar voor. Nu kijk ik ernaar uit om het team op Ashford Farm te vervoegen, en naar de nieuwe uitdagingen."

Ashford Farm versterkt zich niet alleen met een topamazone, er komen ook twee nieuwe paarden op stal te staan. Twee paarden van Michel Robert, Nenuphar'Jac en Catapulte, zullen vanaf nu ook door ruiters van Ashford Farm gereden worden. Nenuphar'Jac zou eerst naar Penelope Leprovost gaan, maar nu blijkt dat de twee paarden naar de stallen van Enda Carroll in Belgiƫ gaan. Enda Carroll zegt: "De paarden zullen door onze ruiters getraind en uitgebracht worden en zijn allebei te koop."

De twee paarden waren erg succesvol onder Michel Robert. De twaalfjarige Nenuphar'Jac heeft verschillende grote wedstrijden gewonnen met de Fransman, net als de elfjarige Catapulte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, AhrefsBot, Anomien, CupCakes_, Fientj, Kim_S, koenlover, Mariett, MerleSimone, Reggledoos, Thioro en 11 bezoekers