De organisatie van het Varssevelds Hippisch Festijn ziet zich door hevige regenval gedwongen het zaterdagprogramma af te gelasten. Het wedstrijdterrein is in goede conditie, maar het parkeerterrein is onvoldoende toegankelijk. De jonge paardenrubrieken van vandaag en het zondagprogramma gaan vooralsnog door.
Met het afgelasten van het zaterdagprogramma komen de Hoefslag Dressuur Cup en de KNHS-BoerenBond/Welkoop Cup te vervallen in Varsseveld. In goed overleg met de KNHS is besloten dat de Hoefslag Dressuur Cup dit weekend verplaatst wordt naar het driedaagse dressuurevenement ' De Zilveren Ster' in Haaksbergen.
Zondag staan wel de internationale CIC en de Nederlandse kampioenschappen eventing op het programma.
Pff ja inderdaad, jammer zeg. Ben er drie keer geweest en ben twee keer echt helemaal verzopen met alle regen. Zonde dat ze het zaterdagprogramma hebben moeten afschaffen, maar beter dan maar half/half werk.
idd erg jammer.... mijn volgeplande weekend is opeens helemaal leeg Hoorde afgelopen zondag dat er niet meer veel regen moest vallen dus was er al bang voor dat afgelast zou worden... Maar goed rijden op zo´n nat terrein is ook niets...
idd wel bijzonder dat er iets naar haaksbergen verplaatst is, opzich natuurlijk wel leuk!
Ik ga morgen toch! Ik wil graag de eventing zien, en dus even de cross lopen morgen, hopelijk 's avonds naar het feest daar en een gezellig avondje maken! Balen voor de organisatie, ik heb al vaker geblubberd in Varsseveld zonde!