Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight
wonderboy schreef:YeahEindelijk het zou eens tijd worden..
Alleen 2012 pas..
Nouja vooruit.. Het is een hele vooruit gang dat de sport en fokkerij nu eindelijk eens goed gaan samenwerken.
nuka schreef:wonderboy schreef:YeahEindelijk het zou eens tijd worden..
Alleen 2012 pas..
Nouja vooruit.. Het is een hele vooruit gang dat de sport en fokkerij nu eindelijk eens goed gaan samenwerken.
ik huiver hier juist een beetje van, er zijn nl. meer stamboeken in in nederland dan alleen het KWPN, hoe zit het met belangenverstrengeling??????
janderegelaa schreef:Ik vind het een prachtig project van ( ik denk ) internationale allure als het klaar is.
De vraag is alleen wel wat dit hele gebeuren voor een toegevoegde waarde heeft voor het overgrote gedeelte van de Nederlandse ( KWPN )fokkers en de gemiddelde KNHS ruiter. En de KNHS is er niet alleen voor het KWPN. Ik mis in dit stuk de positie van de andere stamboeken.
Gail schreef:Ja hoor, eerst is er altijd kritiek op dat KNHS en KWPN te weinig samen werken en nu is het ineens een kliek![]()
Ik kan me juist voorstellen dat de andere stamboeken mee profiteren, als zij een groot evenement hebben is die nieuwe evenementenhal toch ook door hun te huren?
Gail schreef:Ja hoor, eerst is er altijd kritiek op dat KNHS en KWPN te weinig samen werken en nu is het ineens een kliek![]()
Ik kan me juist voorstellen dat de andere stamboeken mee profiteren, als zij een groot evenement hebben is die nieuwe evenementenhal toch ook door hun te huren?
Gebruikers op dit forum: Radian6 en 4 bezoekers