'Aantekening in paspoort afgekeurde paarden is eerste stap'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: 'Aantekening in paspoort afgekeurde paarden is eerste stap'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 19:13

sneller, handiger, begrijpbaarder en goedkoper is gewoon niet verzekeren, en je gezonde verstand gebruiken mbt dure operaties


Ragdollcat
Berichten: 14664
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 17:42

Kiwiko: dat ben ik helemaal met je eens.

Ik verzeker geen paarden echt niet, vroeger toen mijn paard nog jong was had ik dat wel gedaan, maar daarna niet meer, niks aan gehad ook alleen maar premie betalen, want hij had nooit wat en of altijd net te laag rekeningskosten van de veearts om te kunnen declareren bij de verzekering.

Ook ik ben van: je verstand gebruiken mbt dure operaties en lange lijdenswegen, een gebroken been betekend voor mij, paard laten inslapen en het lijden besparen. Lijdt het pijn en ongemak van een ziekte, ook laten inslapen het is mijn paard en daar heeft een verzekering niets mee te maken en te vertellen, kom nou zeg.

Meestal is het zo dat verzekering de dienst uitmaken als je een verzekering hebt voor je paard, dan zijn ze de baas over je paard en je moet ze om toestemming voor dit en voor dat vragen, ze bepalen wat je wel en niet mag doen met je paard en jij betaald ook nog!!!!, mij niet gezien, ik heb het helemaal gehad met paardenverzekeringen, zeker na wat ik heb gehoord en gezien had bij kennissen, die gedoe hebben met de verzekering.

gelderspaard
Berichten: 24
Geregistreerd: 21-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:37

Ik heb het momenteel ook gehad met verzekeringen van paarden,
werd ook gewaarschuwd door da, heeft al meerdere zaken lopen.
Eigenlijk moet iedereen zelf eerlijk zijn en als zijn paard niet meer geschikt is zelf hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat het beest goed terecht komt of eerlijk dood gaat. Dan komen er ook geen vreemde praktijken meer voor.
Het is wel de makkelijkste weg om aan de verzekering mee te geven, maar ik vind het niet eerlijk.
We weten tenslotte ook allemaal dat bij leven ook de dood hoort.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: 'Aantekening in paspoort afgekeurde paarden is eerste stap'

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 21:41

vergeet daarbij niet dat er nog steeds kopers zijn die doof zijn... helemaal wegzwijmelen bij het papier, de kleur, gangen het totale plaatje, en dan later roepen dat het dier, wat te koop staat als recreatiepaard niet geschikt blijkt te zijn voor de sport.

die registratie is niet om kopers te beschermen, maar de verzekeringen zelf willen zich indekken tegen meerdere uitkeringen op 1 paard doordat het telkens weer aangeboden wordt en dan weer afgekeurd wordt....

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: 'Aantekening in paspoort afgekeurde paarden is eerste stap'

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 21:55

precies :) :)

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: 'Aantekening in paspoort afgekeurde paarden is eerste stap'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:55

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties zijn verwijderd. Graag ontopic en gezellig houden in dit topic, anders komt er een slotje en dat zou jammer zijn.

Is het al lente?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChanelR, esmee_2001, Facebook, FrNo, Iselda, Karintich, m0niekkkie, MissyNr1, pluklief, Solmyrkvi, StefanieT, sterregoud, Theseus en 57 bezoekers