FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Vudress
Berichten: 1650
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 00:35

MarcelDufour schreef:
Vudress schreef:
@Marcel: als het in het Engels te moeilijk is om goed te begrijpen kun je het ook gewoon in het Nederlands op bokt lezen. In de titel hier staat duidelijk dat er onderscheid wordt gemaakt tussen LDR en hyperflexie/rollkur.

Daar ging dat helemaal niet om. KiWiKo schreef heel duidelijk RK en HF, dus weer een foutje van jouw kant!

Maar mij wel. Ik had de indruk dat je die nuance nog niet begreep.

Far and away the best prize that life has to offer is the chance to work hard at work worth doing - Theodore Roosevelt


Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 00:37

Vudress schreef:
Maar mij wel. Ik had de indruk dat je die nuance nog niet begreep.

Dan heb je die indruk wederom geheel fout, want ik wist donders goed waar ik over sprak. dat jij dingen zomaar aanneemt is natuurlijk niet mijn schuld. Je doet bijdehand, maar weer geheel ten onrechte. keer op keer sla ik jullie met je eigen woorden om de oren.
KiWiKo schreef:
hmzzz nu doen feiten het wel goed? Feit is namelijk dat er uit geen enkel onderzoek (wetenschappelijk onderzoek dan :D ) gebleken is dat Rk og HF schadelijk is voor het paard........

Vudress
Berichten: 1650
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 00:41

MarcelDufour schreef:
Vudress schreef:
Maar mij wel. Ik had de indruk dat je die nuance nog niet begreep.

Dan heb je die indruk geheel fout getrokken, want ik wist donders goed waar ik over sprak. dat jij dingen zomaar aanneemt is natuurlijk niet mijn schuld. Je doet bijdehand, maar weer geheel ten onrechte. keer op keer sla ik jullie met je eigen woorden om de oren.
KiWiKo schreef:
hmzzz nu doen feiten het wel goed? Feit is namelijk dat er uit geen enkel onderzoek (wetenschappelijk onderzoek dan :D ) gebleken is dat Rk og HF schadelijk is voor het paard........
Jullie? Niet gaan praten in algemeenheden alsjeblieft.
Degene die hier het meest met zijn eigen woorden om de oren wordt geslagen ben je nog altijd zelf. Het is soms een beetje zuur dat die woorden elkaar dan tegenspreken.

Far and away the best prize that life has to offer is the chance to work hard at work worth doing - Theodore Roosevelt

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 00:44

Vudress schreef:
Jullie? Niet gaan praten in algemeenheden alsjeblieft.
Degene die hier het meest met zijn eigen woorden om de oren wordt geslagen ben je nog altijd zelf. Het is soms een beetje zuur dat die woorden elkaar dan tegenspreken.

Jullie ja, want jij schrijft dit naar aanleiding van wat ik schreef aan KiWiKo, want met jou heb ik het hier niet over gehad. Kom maar met de quote als je meent dat het anders is. Je wilde gewoon bijdehand doen, en dat is mislukt.
Vudress schreef:
@Marcel: als het in het Engels te moeilijk is om goed te begrijpen kun je het ook gewoon in het Nederlands op bokt lezen. In de titel hier staat duidelijk dat er onderscheid wordt gemaakt tussen LDR en hyperflexie/rollkur.

Iedere keer dat je gesprekken begint op deze toon, zal ik je altijd op gelijke toon antwoorden.

Vudress
Berichten: 1650
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 00:54

MarcelDufour schreef:
Vudress schreef:
Jullie? Niet gaan praten in algemeenheden alsjeblieft.
Degene die hier het meest met zijn eigen woorden om de oren wordt geslagen ben je nog altijd zelf. Het is soms een beetje zuur dat die woorden elkaar dan tegenspreken.

Jullie ja, want jij schrijft dit naar aanleiding van wat ik schreef aan KiWiKo, want met jou heb ik het hier niet over gehad. Kom maar met de quote als je meent dat het anders is. Je wilde gewoon bijdehand doen, en dat is mislukt.

Het interesseert mij niet echt naar aanleiding van wie je wat zegt. Ik geef alleen aan dat het overkomt alsof je die nuance gemist hebt.

Far and away the best prize that life has to offer is the chance to work hard at work worth doing - Theodore Roosevelt

Storm

Berichten: 20816
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 00:56

Moderatoropmerking:
Helaas moet ik na meerdere waarschuwingen, dit topic toch op slot zetten omdat er veel te veel offtopic wordt gegaan.

Is het al lente?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, MairiMacBran en 10 bezoekers