Film "Spaanse Draf" met Antonie Kamerling in premiere

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

manic

Film "Spaanse Draf" met Antonie Kamerling in premiere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-10 13:45 Tip de Nieuwsredactie

Active Pictures / Filmfestival Rotterdam

Afbeelding

De korte film Spaanse Draf zal op 2 februari in première gaan op het International Film Festival Rotterdam.

Het afgelopen jaar is er hard gewerkt aan deze 12 minuten durende film die geproduceerd werd in het kader van Kort Rotterdams; een programma waarin een 5-tal producties financiële steun krijgen van het Rotterdam Media Fonds.

Spaanse Draf is een komische actiefilm waarin Antonie Kamerling de rol speelt van een ervaren maar egocentrische ME agent die zijn paard verliest bij een hooliganrel. Hij heeft slechts een week de tijd heeft om zijn dressuurpaard Jacques om te toveren tot een politiepaard. Een eitje, ware het niet dat het ijdele dressuurpaard Jacques geen goede zin heeft.

Kijk voor tickets op http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl ... anse-draf/

knooopje

Re: Film "Spaanse Draf" met Antonie Kamerling in premiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:55

12 minuten durende film?
het verhaal klink wel leuk,maar om voor 12 min naar de bios te gaan haha.

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:58

Het verhaal klinkt heel apart en het lijkt me een leuke film om te zien, maar 12 minuten is voor mij een beetje ver om naar Rotterdam te gaan.. Komt de film ook op internet na het festival? Want ik neem niet aan dat ze hem op dvd gaan uitbrengen :')..

.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-10 16:06

Dat heet nu een "korte film"

Hij zal voor andere films gedraaid worden tijdens het festival en daarna zullen ze er heus wel wat meer mee willen doen. TV film ofzo.

Europe is our playground

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:16

erg korte film .. wel een leuk onderwerp :)

Binky :+: --> Bijna 11 maanden ! Zephyr v. la mère anne :+: --> mijn kleine zwarte prins !!
Van alles ook shet, BIEDEN !! --->> [EA-TK-AP] Veel Nieuw, ook shet .. BIEDEN !!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie