De fysieke voordelen van paardrijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 10:14

Zidore schreef:
Ik zag dit artikel op fb langskomen onwijs interessant! Zit zelf ivm rugklachten te dubben over ruiterfitness of in ieder geval coretraing, iemand wel eens op zo’n kruk ding gezeten? Ben zo benieuwd..

Ja al een paar keer en het is echt heel verhelderend ( en confronterend :o ) waar je aan moet werken na zo’n sessie

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)



Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 10:32

moonsparkle schreef:
Leuk artikel alleen dat je met eens per week geen conditie opbouwt klinkt logisch maar geloof ik toch niet helemaal. Ook toen ik na 10 jaar weer echt ging rijden moest ik steeds tussendoor stappen maar na een paar lessen eens per week kom ik het allemaal toch veel beter bijhouden.

Dat is nog wel wat anders dan écht conditie opbouwen. :)
Met fitness ga je met 3x per week ook pas écht merken dat je het langer vol kunt houden zonder dat je vreselijk moe bent nadien.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: angrywolf, Bytespider, CairnTerrier, cariena1, christel0908, ComscoreBot, Duran123, Edisons, fique, Ghazella, Jadero, M_arjolein, mariettek, Miran, MyWishMax, nafkedemi, nonnekee, Sokje_6, VogeltjeM, YandexBot en 112 bezoekers