Het doorgeefstokje van december: Germie

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 06:07

Roos_M schreef:
Heel gaaf!!

Jeetje ik wist niet dat 135 m menselijk kon!!

Het record staat op 320+ meter ofzo. En duiken is geen recordsport.
Maar 100 m is al diep hoor. Ik ben denk ik wel de diepste Nederlandse vrouw. Maar dat komt omdat het een mannenwereldje is. De enige vrouwelijke ccr cave instructeur van het Europese vast land in ieder geval.
Maar ja, dat komt omdat ik mijn geslacht niet gekozen heb. Lol

Ik duik liever in grotten dan alleen diep. Ik zie graag wat. Een mooi wrak mag natuurlijk ook.
En naar mooie stamboekpaarden kijken blijft ook leuk. Keuringen, ongeacht ras zijn altijd geweldig.

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:06

Nayomie schreef:
Wat ontzettend gaaf en dapper dat je zo duikt zeg! Ben je wel eens in een benauwde situatie terecht gekomen tijdens het duiken?

Jawel hoor. 1 keer. Eigen schuld. Groepsdruk. Ben sindsdien wat eigenwijzer. ;) Heb laatst het verhaal eens uitgeschreven, vooral wegens de discussie over respect voor de 2 overleden duikers op de Serpent in mei dit jaar. Je mag wel alcomobilist zeggen, maar niet domme duiker. En daar ben ik het niet mee eens.
Onderstaand verhaal is eigenlijk exact hetzelfde wat die 2 duikers gedaan hebben (je kent de regels en volgt ze niet), maar ik kan het gelukkig navertellen

https://duikeninbeeld.tv/duikreporter-d ... t-blijven/

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:32

Elisa2 schreef:
Leuk om eens wat meer over je te lezen Germie, ik "ken" jou ook al heel lang van Bokt en van Fokt.

Heb ik de verkeerde uitgezocht voor het doorgeefstokje, sorry, haha. Er stonden een paar 'oudere' bokkers op mijn lijstje. En dan moet je kiezen he.
Enne, fokt, oh ja, ik ben daar al tijden niet meer ingelogd, bestaat dat nog?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:42

Elisa2 schreef:
Haha dat maakt niet uit, Fitzroy is voor mij ook een bekende.

Volgens mij is Fokt niet actief meer, het bestaat nog wel. Jij had toen toch die Lennard nakomeling?

Had? Heb nog steeds. Al is het diertje nu bijna 16. Tijd gaat snel. Soms denk ik wel eens, verkopen en weer met een jonge beginnen? Maar ja, ze is nog gezond en kan alles nog.
Is denk ik 1 van de laatste Lennards. Lennard is helaas zonder meldingen zo van het toneel verdwenen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:32

Elisa2 schreef:
Ja er waren er toen al niet veel weet ik nog..leuk dat je haar nog steeds hebt!

Volgens mij heb ik eentje uit 1 van de laatste jaren dat ie dekte. Hij is volgens mij nooit afgekeurd, maar gewoon in vergetelheid geraakt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 20:40

Fitzroy schreef:
Ik vind het ontzettend knap wat je doet met duiken. Ik word wel altijd claustrofobisch van je foto’s ;)

Ik ‘ken’ je idd al heel lang van Bokt en weet ook je uitgesproken mening over juryleden nog wel :))

In het noorden trof je altijd dezelfden. Als ik 200 km ging rijden ging het gewoon wel goed. Dan weet ik het wel. Lol

Grotduiken is gewoon echt gaaf. :D mijn roeping zeg ik wel eens. Ineens weet je het, je wordt dominee, eh grotduiker. :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie