Losgebroken paard overleeft aanrijding niet in Koekelare

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:13

Orsje schreef:
Verschrikkelijk.. Toevallig vorige week zelf een losgebroken pony van de weg af gehaald... Zag de pony links van me aankomen galopperen met touw los hangend aan het halster. Ik had nog een auto een stukje achter me rijden, dus gelijk de gevaren lichten aangegooid en de auto gestopt. De pony liep achter mijn auto door en de auto achter mij was gelukkig ook afgeremd. Daarna draaide de pony in draf mijn kant op en kon ik hem/haar vangen. Vervolgens met pony terug gelopen, de richting waar deze vandaan kwam. Inmiddels stonden al 6 auto's netjes te wachten. De eigenares kwam ik relaxed aanlopend tegen.. Volgens mij besefte zij totaal niet hoe verkeerd dit had kunnen aflopen.. Als ik zelf een paar seconden later was geweest, had de pony op mijn motorkap gelegen.. Gelukkig zag ik deze door de struiken aankomen rennen, omdat ik bij die weilanden altijd even opzij kijk wat er staat. Ben bang dat 1 van mijn achterliggers dit niet gezien zou hebben...


Jeetje, ik zou als eigenaar als een gek erachter aan gaan rennen en bidden dat het goed zou aflopen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Balou_k, DJZ, Leukertje, liedje89, Noblesse_, Pierus, Tara_13 en 71 bezoekers