Minister Schouten: paardensector goed met dierenwelzijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 08:03

Mariska_28 schreef:
Citaat:
... Het is ernstig gesteld met het paardenwelzijn in Nederland. Dit komt deels door gewin, maar ook door onkunde', stelt PVV-Kamerlid Dion Graus.

Ga toch weg, ernstig gesteld.. Van alle landbouwdieren die in Nederland gehouden worden, hebben de paarden gemiddeld genomen echt wel het beste leven. Varkens in het donker, zonder ook maar enig natuurlijk gedrag te kunnen vertonen, mest kalveren op roostervloeren en nooit buiten in hun korte leven.. En in absolute aantallen hebben we het dan ook nog over zoveel meer dieren.. Damn kan mij hier zo kwaad over maken, aaibaarheid scoort..


Ernstig gesteld; helemaal right on the money. Veel paarden hebben een klote-leven. Altijd en eeuwig maar binnen staan, afgezonderd van anderen, 1x pd een paar saaie rondjes in de bak, en weer terug de stal in.

Vee heeft het nog slechter. Daarom eet ik helemaal niets van die dieren, en maak ik me daar net zo goed hard voor.


Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Minister Schouten: paardensector goed met dierenwelzijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:36

Je kunt je afvragen of je in de randstad of op te natte grond zonder budget om droge buitenruimte te creƫren wel paarden moet willen houden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, Amazonbot, Antonius, Barchetta, BreeWelshies, Dennis, ElCamino, Essie73, GoogleAdsense, kitsunemimi, Setteli, Tinkermuts en 96 bezoekers