HE: Winnaars creatieve winactie van Bokt bekend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:14

Xyris schreef:
Wat ontzettend leuk! Jij ook gefeliciteerd Jolandeee!

Uhm, de uitleg van de tekening:

Nou, onze welbekende Kim, die de meeste van ons wel kennen, zit natuurlijk op het balkon, gewoon omdat het een gek paard was, en ik denk van de meeste van ons wel een favoriet. Daarnaast is het zo'n oude bekende dat ze nog wel stamt uit de tijd van het verhaal van een paard (ik weet niet helemaal precies meer hoe het zit, een linkje van iemand die het topic nog wel weet te vinden zou fijn zijn!) die ziek zou zijn, maar het was een wat raar verhaal dus bokt ging los en adviseerde de TS om het paard in kwestie op het balkon te zetten en groentensoep te geven (iets in die trant). Dat is wat Kim daar doet :p.

Het mannetje, in mijn beleving hoort inderdaad bij de brievenbus en wordt nogal overdonder door alle aandacht, maar de bakkabouter vind ik ook een leuke _O- het idee was uiteindelijk dat men zelf haar fantasie los kan laten op deze tekening :+.

Dan het rollende paard, ik heb het schnitzelziekte-topic gevolgd... Ik denk dat jullie Lady Flo nu wel herkennen :p.

Dan tsja, Julius, op zijn laatste dag. Vond het wel een beetje eng om die te doen, wilde een niet al te gevoelige snaar raken, maar ik geloof dat dat wel goed is gekomen. (Even naar beneden scrollen voor Julius (en bokt) zijn verhaal.

En de zwarte pony, Bubblewrap had het juist, inderdaad de ultieme penny-pony :+ die niet al te blij is met zijn lot.

Oh en uiteraard kon ik niet het uitroepteken weglaten naast de deur....

Nogmaals, ontzettend bedankt voor deze kans! _/-\o_


Heel creatief gedaan! Mis alleen eigenlijk nog de hoogdrachtige merrie met plopper of de wortel erachter... (as seen @ dikkebuikentopic)

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dioni, Hannanasjuh, Hobbyhorse, MightyMike, Mira283, Piekosjj, Rosalie_91, sinnekinne, xMaritt en 47 bezoekers