Gert-Jan Bruggink gewond bij ongeval in Weerselo

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Gert-Jan Bruggink gewond bij ongeval in Weerselo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:27

Had ik van hem niet verwacht, auto zo te zien flink in de prak. Mooi dat hem dat als prof ruiter zeer waarschijnlijk direct in de portemonnee raakt , doet ie het niet nog eens.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.



BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 20:08

Solica schreef:
Ach joh, elk mens maakt fouten. Hij heeft er vast van geleerd. Gelukkig dat het nog goed is afgelopen.

Sommige fouten berokken levenslange schade, met twee, door dronken klootzakken doodgereden familieleden kan ik dit echt niet afdoen met foutje, bedankt. Ik hoop dat hij een taakstraf in een revalidatiecentrum krijgt.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Gert-Jan Bruggink gewond bij ongeval in Weerselo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:15

Limiet moet gewoon op 0 gezet worden. Punt, geen discussie mogelijk en blaas je wel te veel, meteen 1000 euro boete en nog een verplichte cursus a 1000 euro erbij.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beert, Bielsje, Binoche, Corien_, Dido2316, dioni, Doerakje_, Domi_94, DotBot, Facebook, Firebug, Happy_Hippie, LDRD, Lizzy__87, LuCa88, luxx, Nickeltje, sterregoud, su72, Tatjanaa en 35 bezoekers