Een veulen uit één zaadcel: ICSI bij paarden

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 16:37

Ik krijg hevig de kriebels van dit soort experimenten. Dit geeft mij een heel sterk '40-'45-gevoel. :r

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 19:19

Sizzle schreef:
Shenavallie schreef:
Ik krijg hevig de kriebels van dit soort experimenten. Dit geeft mij een heel sterk '40-'45-gevoel. :r


Erg onrespectvolle reactie naar mensen die dit evtl ondergaan hebben.
Bij mensen is dit al zo‘n 25 jaar een gangbare methode.

Ik reageer op de paarden-variant. Ik hou gewoon niet van al die experimenten waarbij dieren geen keuze hebben, maar afhankelijk zijn van de grillen van de mens. Wat de mens bij zichzelf doet, moet hij/zij zelf weten. Die kunnen zelf aangeven of ze het wel of niet willen.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, Everest, IASCrawler, LiannePuthzy en 3 bezoekers