Voorwaardelijke straf voor 78-jarige paardenhandelaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Voorwaardelijke straf voor 78-jarige paardenhandelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:50

Vieze ouwe kerel..

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-



Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:32

CharmingS schreef:
Ik ken het meisje waar het om gaat persoonlijk, en ik weet ook wat dit met haar heeft gedaan, en nog steeds met haar doet. Op zo'n jonge leeftijd al zo geschaad worden kan geen enkele taakstraf goed maken, ook geen gevangenis straf trouwens.. Ik hoop dat deze man gewoon nooit meer in de buurt mag komen van minderjarige.


|( dat word altijd zo onderschat he, wat een impact zoiets heeft op het leven van een slachtoffer.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 08:20

KM_Ris schreef:
Janneke2 schreef:
Persoonlijk zie ik de impact totaal los van de straf.

Ik heb niet de indruk dat dit wordt onderschat. (Al is het geen 'trauma voor je gele leven'.)

Een trauma moet je als mens verwerken - erkenning helpt daarbij. Lengte, zwaarte etc van de straf niet.


Wie zegt dat dit voor haar geen trauma voor haar hele leven is ?


+2 dat is niet voor een buitenstaander om te beoordelen of het wel of geen trauma voor het hele leven is. Ieder mens is anders en reageert anders.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _San87_, DotBot, Fleuribelle, jadeken, judenjul, michaz81, Sanne_com, Sodeletuut, Sure_lee en 61 bezoekers