Paard in Hasselt sterft aan snijwonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzzy_3

Berichten: 1234
Geregistreerd: 10-01-07
Woonplaats: Diepenbeek (België)

Re: Paard in Hasselt sterft aan snijwonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 01:15

Mijn eerste gedacht was dat dat paard gewoon langs een scherp uitstekend iets is gelopen, op een smalle plaats ofzo. Ik hoop ook dat het dat is geweest, en dat niet een ziekelijk persoon dit heeft gedaan..


Suzzy_3

Berichten: 1234
Geregistreerd: 10-01-07
Woonplaats: Diepenbeek (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 09:06

Ja, heb een foto gezien van de linkerkant, van voor naar achter een snee. Lijkt me perfect kunnen door ergens smal door te vliegen. Heb nergens anders bloed gezien. Maar je weet natuurlijk door zo 1 foto niet wat er nog allemaal was.

Is hier ook heel dichtbij. Een straat verder zit je in Hasselt..

Ik heb hier ook een keer een paard met een neusvleugel volledig door gehad. En 2 keer een merrie die aan de schaamlippen genaaid moesten worden omwille van een giga slip. En ook nooit iets gevonden in de wei of stal waar bloed aan zat, wat de oorzaak zou kunnen zijn. Maar om dan gaan 'de paardenbeul' te spreken vind ik ook weer iets...

Suzzy_3

Berichten: 1234
Geregistreerd: 10-01-07
Woonplaats: Diepenbeek (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:29

Heb de foto op mijn telefoon gezet, en geupload met het bokt ding om te uploaden. Maar hoe kan ik die nu hier zetten zonder dat die direct zichtbaar is? (mbv mijn gsm, geen computer)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bubbleee, DotBot, Geertema, Googlebot, Vagabondo, XladyX en 56 bezoekers