Oude manege is 'doorn in het oog' van gemeente Noordwijk

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Re: Oude manege is 'doorn in het oog' van gemeente Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:56

De manege is al dicht sinds 2005 of 2006; volgens mij is Ronnie vd Putte al net zolang de eigenaar. Hij hoopte een tijdje dat de gemeente de asbest op zou ruimen, want zelf is hij te beroerd om ook maar iets uit te geven aan zijn panden.

Hij heeft strijd (gehad) met de gemeente Noordwijk, gemeente Wassenaar en de gemeente Leiden. O.a. studentenpanden die te onveilig waren om in te wonen, maar waar hij wel gigantische bedragen voor vroeg.

Venedict AC (v. Vagrant Z) Zadelmak
Teddy (v. Dramatic) †


Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:38

Denk ook dat het gat van Palace een gat zal blijven. Inmiddels ook een begrip geworden :')

Winged: vd Putte weigert gewoon. En hij is eigenaar.. Dus inderdaad een kwestie van de langste adem vrees ik. Hoewel ze inmiddels met een procedure gestart zijn om hem te dwingen. Ik ben benieuwd..

Overigens inderdaad een prachtig pand, maar ideaal was het uiteraard niet. Geen land; alleen een buitenbak. Dus veel buiten kwamen de paardjes denk ik niet..

Venedict AC (v. Vagrant Z) Zadelmak
Teddy (v. Dramatic) †

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 09:42

Dorine92 schreef:
Toch vraag ik me af hoe je iemand kunt dwingen dan. Asbest hoeft pas vóór 2024 weg en dat is het nog niet. En dat anderen het blijkbaar nodig vinden om tot 3 keer toe dat pand in de fik te steken kan een eigenaar ook niks aan doen. Weet niet of de branden ook de oorzaak zijn van dat het zo vervallen is geraakt? Want daarvan raak je logischerwijs in de sh*t.
Ben dus wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal (niet dat ik nou per se denk dat de eigenaar een heilige is hoor)


Hij laat het al jaren vervallen, dus vanaf 2005. In de laatste drie jaar is er brand geweest, en volgens mij niet altijd aangestoken. Het stond dus al zo’n 10 jaar te verloederen.

Het grote probleem is dat hij categorisch weigert er iets aan te doen, waardoor de situatie nu gevaarlijk is geworden.

Venedict AC (v. Vagrant Z) Zadelmak
Teddy (v. Dramatic) †


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbie_h, Annefleur200, Cirano, Dieyar, Eleeke, foxytoffee, henshem, karinmanon, rocky_1995, Rosa_, Saintelette, Selente, shirleyp, tessaroos, Zeeuwsemeid en 57 bezoekers