Bijvoeren in Oostvaardersplassen kan boete opleveren

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

sterregoud
Berichten: 1799
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:24

Lisavwijk schreef:
Mag ik vragen of jullie doorhebben wat dit allemaal doet met de mensen die daar werken?

Die mensen kunnen er namelijk weinig aan doen aangezien het van hogeraf komen maar ze worden wel persoonlijk aangevallen.

Denk sowieso dat er weinig mensen met goed verstand hier iets over te zeggen hebben aangezien je met bijvoeren en hekken doorknippen niks bereikt.

Ik zou idd zeggen hou je dan bezig met een oplossing te bedenken voor lange termijn zonder te veel stress bij de paarden op te leveren.

Bijvoeren van hooi op verschillende plekken is trouwens ook redelijk onrealistisch als je het mij vraagt. Want zelfs dan hou je de gevechten en kunnen de zwakkere het niet altijd bereiken aangezien er daar gelukkig al meer dan 1000 paarden rond lopen en dan moet de rest ook nog bijgevoerd gaan worden.

Zou als ik jullie was wel even heel goed na gaan denken wat het met de medewerkers in de oostvaardersplassen doet en wat het met jullie zou doen als je daar zou werken. Want die mensen zijn nu gewoon machteloos en kunnen weinig veranderen aan de situatie nu.



Misstanden kunnen alleen blijven bestaan door alle poppetjes ( mensen) die er aan meewerken. Als jij en je collega's weerwoord geven naar de bazen, weigeren deze situatie te laten duren, dan verandert die situatie !
Elk poppetje heeft invloed. Jij ook, of je man , of familielid.

En de blijvende oplossing is heel simpel. Of geen grazers meer in dit gebied, of drastisch minderen in de aantallen, en in de herfst de boel voortijdig naar de slacht doen. Dan hebben ze tenminste een goed leven gehad.
Een boer die zijn vleeskoeien daar zomers laat grazen is ook een goede oplossing.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Bernadth99, BingBot, Kabayo, Kimsel94, Majestic-12, Selima, Stef_Diva, Winged en 28 bezoekers