Borsttuig beïnvloedt de manier waarop een paard springt

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:42

Ze beweren hetzelfde voor de verbeterde werking van hun 'wetenschappelijk onderbouwde' singels en hoofdstellen.
En volgens Horse&Hound niet met de minste omschrijvingen: "Britain’s secret weapon: the girth that helped win Olympic gold."
Was dat misschien een gesponserd artikel?

De modellen hoofdstellen en singels op hun site zijn volgens mij tegenwoordig vrij standaard. Met de curves in de singel, en curve in het kopstuk van het hoofdstel.

Misschien hangt het af met welk model hoofdstel ze het vergeleken hebben als ze schijven:
- Reduce pressure by up to 84%.
- Reduce force by up to 77%.

"Hey, I saw that..."
~ Karma


Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 13:27

Voor 293 euro (260 pound) verwacht ik best wel wat van zo'n borsttuigje...
Dat een bepaald type borsttuig verschil kan maken geloof ik best, maar zal ook veel afhangen hoe je het vastgemaakt hebt, (hoe strak), en of het model net bij het paard op een ongemakkelijke plek zit.

Hun singel is zo rond de 248 euro (220 pounds), daarvan stond op de Horse&Hound site dat het 'meegeholpen heeft' met het winnen van de gouden olympische medaille. En ergens anders dat de singel het 'secret weapon' was voor het nationale team. Door dat soort uitspraken ben ik juist meer afhoudend. Een fijne singel voor het paard zal zeker helpen, maar heb niet het idee dat hun singel zo uniek is in model en comfort. En waar in de hemel reed het nationale team ervoor dan mee, stro-touwtjes!? :P

"Hey, I saw that..."
~ Karma

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Duality, Excalibur, Ketly, Kirrietje, lisawouda93, MaanNaam, Murloc en 27 bezoekers