Total U.S. ontvangt staande ovatie in ereronde

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Teletekst
Berichten: 186
Geregistreerd: 05-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 18:34

Elisa2 schreef:
Weinig achterbeen??? hij brengt juist het achterbeen extreem goed onder waardoor hij met z'n schoft rijst en bergop loopt in alle gangen vind ik. Juist eens een paard die niet in 3 stukken loopt..


Correctie
Hij is gebouwd als een herdershond, waadoor hij achter heel laag is, waardoor het optisch lijkt alsof hij in de schoft rijst.


Teletekst
Berichten: 186
Geregistreerd: 05-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:11

Ik kijk niet naar foto’s , bekijk de hengsten in real life, dus let er eens op op het voorterrein.

Romprichting zegt mij niets over opwaarts bewegen, een goed achterbeen wel.
Denk dat romprichting bij veel GP paarden je dan ook tegen gaat vallen

Teletekst
Berichten: 186
Geregistreerd: 05-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:40

Elisa2 schreef:
Teletekst: GP paarden zijn meestal geen fokhengsten, een goede ruiter kan een hoop. Maar voor een fokhengst is het belangrijk wat hij doorgeeft. Hoe functioneler gebouwd, hoe makkelijker het is voor een paard om de gewenste bewegingsvormen uit te voeren.


GP paarden laten zien dus de romprichting niet bergop hoeft te zijn

Top 10 wbfsh 2017 waren 5 GP hengsten en 1 PSG , dus GP paarden kunnen zeker ook fokhengsten zijn

Teletekst
Berichten: 186
Geregistreerd: 05-02-16

Re: Total U.S. ontvangt staande ovatie in ereronde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 20:05

Verkoop verandert weinig aan de reden waarom hij maar een 100+ merries dekte en geen 400....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doubtless, Dries1990, Fenn, GrapeshotBot, HighFly_, Iris94, janneke584, LouLouB, nicolanca, puppy1128, rollyjogered, Room_Soesje en 32 bezoekers