Pony Iris gaat regelmatig aan de wandel door Egmond aan Zee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Pony Iris gaat regelmatig aan de wandel door Egmond aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:02

Die ziet er nog goed uit voor haar leeftijd! Wat een leuke pony <3

Echte shetlanderstreken, die van mij maakt ook rustig een ommetje door de tuin als ze geen zin heeft om naar de paddock te gaan. Het is dat ze het erf niet af kan, maar anders liep ze ook rustig door het dorp _O-


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 23:38

love_western schreef:
NinaCharlie schreef:

Omdat wanneer dit dier ooit eens op een plek komt waar auto’s rijden en iemand niet op tijd kan remmen of uitwijken en op slag dood is men zich afvraagt waarom die pony al jaren losliep en iedereen er om lachte. Het zal een familielid of goede kennis zijn zeg. Ik ken de omgeving verder niet maar als ik de reacties hier lees is het druk en dus niet geheel ongevaarlijk.

Dus een pony die word aangereden, is erger dan een kat?

Hoeveel katten lopen niet gevaar bij drukke wegen.

Niet minder erg, maar bij een aanrijding met een pony heb je wel wat meer schade dan bij een aanrijding met een kat. Niet alleen gevaarlijk voor de pony, ook erg gevaarlijk voor het overige verkeer.

Het zou niet mijn ding zijn, en hoewel het allemaal super leuk is, is het niet echt meer van deze tijd. Je pony kan niet erg veilig los rond sjouwen zonder toezicht.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bentuh, Lalidan, larapurdy, Malenka, massiemas, Muiz, MyWishMax, Steppe, Witje2 en 100 bezoekers