Trailer met paard in sloot na frontale botsing

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:19

pillow schreef:
nou ik zie hierin geen sneer na, maar gewoon een waarschuwing. Want inderdaad rijden er combinaties die echt levensgevaarlijk zijn. Hiermee zeg ik dus niet dat dat met deze combi het geval was.


Als je niet weet of dat bij deze combi het geval was, dan is er ook geen enkele reden daar een waarschuwing over in dit topic te plaatsen. Dan kan je gewoon een eigen topic openen om mensen te waarschuwen.

En er is al helemaal geen reden om deze combinatie een net-aan-combinatie te noemen terwijl je dat helemaal niet kunt weten.



__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Trailer met paard in sloot na frontale botsing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:36

ik word altijd zo moe van die mensen die hier altijd alles beter weten -O-
ik begrijp gewoon niet dat je uberhaupt daar over na gaat denken en zo'n conclusie trekt en dat dan ook nog hier neer zet... wat heeft dat voor toegevoegde waarde vraag ik mij dan af :\
maar oke, dat is mijn frustratie weer :')

sterkte voor de slachtoffers Y;(

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Trailer met paard in sloot na frontale botsing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:37

Heel veel sterkte en beterschap voor de slachtoffer! Wel wonderbaarlijk dat het paard niks mankeert.

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Erres

Berichten: 331
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 23:57

Amy schreef:
Heftig! Sterkte voor de betrokkene.
Wat ik me dan afvraag, hoe hebben ze het paard er uit gekregen? Gewoon achterwaarts uitladen? :oo

Idd vraag ik me ook af..

be the best me I can be

pillow
Berichten: 7783
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 23:45

safina schreef:
pillow schreef:
nou ik zie hierin geen sneer na, maar gewoon een waarschuwing. Want inderdaad rijden er combinaties die echt levensgevaarlijk zijn. Hiermee zeg ik dus niet dat dat met deze combi het geval was.


Als je niet weet of dat bij deze combi het geval was, dan is er ook geen enkele reden daar een waarschuwing over in dit topic te plaatsen. Dan kan je gewoon een eigen topic openen om mensen te waarschuwen.

En er is al helemaal geen reden om deze combinatie een net-aan-combinatie te noemen terwijl je dat helemaal niet kunt weten.

Dat zeg ik toch helemaal niet!

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:23

pillow schreef:
safina schreef:

Als je niet weet of dat bij deze combi het geval was, dan is er ook geen enkele reden daar een waarschuwing over in dit topic te plaatsen. Dan kan je gewoon een eigen topic openen om mensen te waarschuwen.

En er is al helemaal geen reden om deze combinatie een net-aan-combinatie te noemen terwijl je dat helemaal niet kunt weten.

Dat zeg ik toch helemaal niet!


Ik zei toch ook helemaal niet dat jij dat zei. :D

MyChoice schreef dat. En jij schreef dat je dat geen sneer na vond en ik leg vervolgens aan je uit waarom ik het wel een onsympathieke/overbodige reactie van haar vond. ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Arjette15, b000tje, bonnie1998, Eretria, Fnanne, girlyggirl, Groetje, janneke584, LaDonna75, lina1998, Maanon_, Roihi, Sanne_zepp, Tieneke en 80 bezoekers