Friese paard stapt rond in alle uithoeken van de wereld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Friese paard stapt rond in alle uithoeken van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:05

Blijft een onwijs bijzonder ras, zegt degene die vroeger niets van die karrepaarden moest weten...
Ga voor de grap naar de Friese Hengstenkeuring en de KWPN hengstenkeuring... Die laatste mist onwijs veel sfeer. Daar gaat echt niemand op de banken staan te springen voor een hengst.
De Friese Hengstenkeuring wordt zaterdag op tv uitgezonden, half Friesland blijft er voor thuis, ook al hebben ze niets met paarden. Zoek een willekeurige Fries op die niets met paarden heeft en hij weet wie Jasper 366 is... Het is niet te beschrijven wat dit ras met mensen doet.


Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 22:07

Zuchini schreef:
Hier komen mensen speciaal naar ons toe om foto's te maken met mijn Fries, iedereen is er helemaal weg van.


Hoe cool is dat joh!!! :oo


Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:17

PrizTwir schreef:
De sfeer op de keuring is fantastisch. Mijn schoonzus stuurde een filmpje, alleen daar al van kreeg ik kippenvel en een brok in m'n keel. (Jasper)

Volgend jaar wil ik graag weer heen. Vorig jaar en dit jaar gemist ivm werk.


Nou, ik had het niet alleen bij Jasper... Publiek dat spontaan gaat staan...
Nooit echt fan geweest van Jasper... Tot vandaag... Wauw...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Anke_, Akires1, Ashkerlon, bella24, Brandje_04, Butterfly, DeGelukkige4, Durquia, Karl66, Maris__, miekxlady97, Mo_Noah, posje, Symke, xJolijn, xYaartje en 68 bezoekers