Drachtige merrie zwaargewond door vuurwerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:18

.
Laatst bijgewerkt door neile op 03-01-18 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Yeguada La Musa
Seni Diosa - Seni Rapida x Seni Indio
Solea WH - Hada WH x Catavino LG

TE KOOP: 17.5 inch Adam Ellis dressuurzadel, zwart, medium-wide boommaat, demo-model, met lak afwerking op de lepel. Stuur pb'tje voor vrijblijvend meer info en foto's.


neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:20

Alane schreef:
Ik vind de dame in het filmpje ook niet erg snugger moet ik zeggen.
[/quote]

Euh? Waarom? Omdat ze als dierenarts het erg vindt dat er dieren last hebben van vuurwerk in de lucht. Gaat hier niemand ontkennen dat er effectief last is voor dieren, terwijl er alternatieven bestaan waar dieren minder onder hoeven te lijden, laat staan dat er ongelukken door gebeuren. Vind je het gek dat een dierenarts het opneemt voor de dieren? Ik vind het een moeilijk om zo'n uitspraak maar onbesproken te laten gezien ik deze chirurge goed ken, helaas op paardenvlak. Zij is zeer capabel. Zo'n uitspraken vind ik best wel jammer!

Wat een nare reacties, meteen speculeren over de onkunde of onwil van de eigenaar terwijl je niet weet hoe de vork aan de steel zit. Beest is in de prikkeldraad geraakt toen het in paniek op hol is geslagen. Punt. Naar. Niet leuk. Kunnen we het daar dan allemaal over eens zijn?

Yeguada La Musa
Seni Diosa - Seni Rapida x Seni Indio
Solea WH - Hada WH x Catavino LG

TE KOOP: 17.5 inch Adam Ellis dressuurzadel, zwart, medium-wide boommaat, demo-model, met lak afwerking op de lepel. Stuur pb'tje voor vrijblijvend meer info en foto's.

neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:26

Oei, heb het blijkbaar twee keer gepost. De tweede post telt dus! x)

Yeguada La Musa
Seni Diosa - Seni Rapida x Seni Indio
Solea WH - Hada WH x Catavino LG

TE KOOP: 17.5 inch Adam Ellis dressuurzadel, zwart, medium-wide boommaat, demo-model, met lak afwerking op de lepel. Stuur pb'tje voor vrijblijvend meer info en foto's.


neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:28

Ik kan het niet verwijderen, heb de eerste post wel helemaal aangepast en je naam is er uit. Mijn excuses! Wat gerommel met die quotes inderdaad.
Laatst bijgewerkt door neile op 03-01-18 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Yeguada La Musa
Seni Diosa - Seni Rapida x Seni Indio
Solea WH - Hada WH x Catavino LG

TE KOOP: 17.5 inch Adam Ellis dressuurzadel, zwart, medium-wide boommaat, demo-model, met lak afwerking op de lepel. Stuur pb'tje voor vrijblijvend meer info en foto's.

neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Drachtige merrie zwaargewond door vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:23

Ik ben PRO alternatieven zoeken om eindejaar in te zetten zonder dat iedereen zich geroepen voelt om een bak vuur de lucht in te steken. Ik vind dat om meerdere redenen dan alleen dierenwelzijn al onverantwoord. Ik mag geen kampvuur aanleggen in droog zand in de duinen maar mag op de laatste dag van het jaar wel lonten afsteken en vuur de lucht in schieten? Hoe dan ook een kromme redenering.

Dat dieren er last van hebben, ook al staan ze op stal, is voor mij alleen maar meer reden om hier alternatieven voor te zoeken. Georganiseerd vuurwerk, geluidsloos vuurwerk, er zijn meer mogelijkheden dan iedereen de toestemming geven om een hoop kruit af te steken.

Yeguada La Musa
Seni Diosa - Seni Rapida x Seni Indio
Solea WH - Hada WH x Catavino LG

TE KOOP: 17.5 inch Adam Ellis dressuurzadel, zwart, medium-wide boommaat, demo-model, met lak afwerking op de lepel. Stuur pb'tje voor vrijblijvend meer info en foto's.

neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 13:38

Dat laat ik over aan mensen die die bevoegdheid hebben en waar ik voor gestemd heb. Tot die tijd mag ik mijn mening geven, net als jij dat mag.

Yeguada La Musa
Seni Diosa - Seni Rapida x Seni Indio
Solea WH - Hada WH x Catavino LG

TE KOOP: 17.5 inch Adam Ellis dressuurzadel, zwart, medium-wide boommaat, demo-model, met lak afwerking op de lepel. Stuur pb'tje voor vrijblijvend meer info en foto's.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 69 bezoekers