Drachtige merrie zwaargewond door vuurwerk

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melyoramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:07

Arme merrie, hopelijk komt het gewoon goed met haar en het ongeboren veulen!

Melyoramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:36

eilleen333 schreef:
Het blijft triest, maar soms ben ik ook van mening dat de eigenaren meer konden doen om het te voorkomen.

Zoals ook altijd de eindeloze stroom honden en katten die vermist raken of wegvluchten tijdens oud en nieuw. "Ja, hij is echt als de dood, rukte zich ineens ui de halsband. Verschrikkelijk." Oke, als je weet dat hij zo ontzettend bang is. waarom dan geen dubbele lijn? Met tuig en halsband ? Waarom geen GPS tracker aan een losse halsband, zodat je iig weet waar hij is.
"Mijn kat is gewond geraakt door het vuurwerk op oudejaarsavond" En wat deed jouw kat buiten op oudejaarsavond?!
.

Heb je ook een punt inderdaad. Ik vond het als kind ook leuk om vuurwerk op oudejaarsdag af te steken (beperkt tot normale rotjes, grondbloemen en vuurpijltjes, zo’n held was ik ook niet). Het moet gewoon kunnen, als ze een beetje rekening met dieren houden.

Mijn hond is niet angstig voor vuurwerk, wel met meer alert dan normaal.
Normaliter heeft hij enkel een halsbandje, maar hij heeft de hele week met tuigje en lampje gelopen. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen, je bent verantwoordelijk voor je eigen dier.

(Niet dat je er echt veel aan kan doen als jongens expres richting jou gooien, maar heb dat gelukkig niet meegemaakt en hoop dat ook nooit te hoeven doen).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie