Aantal ezels wereldwijd daalt snel

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:06

piezze schreef:
Ja vast maar je zal het varken maar zijn in de varkensmesterij. Die zal het niet boeien dat er beestjes zijn die het nog minder goed hebben.

En daarbij kunnen we hier ach en wee roepen over chinezen aan de andere kant van de aardbol maar feit is dat wij geen invloed op hen hebben. Wel invloed hebben we op ons eigen stukje wereld. Laten we dat dan eerst ff regelen.
Dus omdat het een nog niet is opgelost, moeten we onze ogen maar sluiten voor het andere?

This is a wonderful day, I have never seen this one before.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:44

piezze schreef:
Ailill schreef:
Dus omdat het een nog niet is opgelost, moeten we onze ogen maar sluiten voor het andere?

Nee hoor ga ze maar veranderen daar in China, lukt je vast!
Neuh, die illusie heb ik niet :n

Ik vind het echter wel altijd een ietwat enge gedachtegang: Op plaats A (lokaal) zijn er genoeg problemen, dus men moet niet eens de illusie hebben om zaken op plek B (elders op deze fantastische Aarde) te kunnen veranderen.

Het een sluit het ander niet uit, althans in mijn optiek.

Ailill

Re: Aantal ezels wereldwijd daalt snel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:57

Ja en nee, theoretisch gezien is het mogelijk. Praktisch uitvoerbaar? Feitelijk niet.

Ik denk dat vooral veel mensen vallen over het feit dat er daar onnodig dieren lijden, om medicinale redenen.

Al geldt hetzelfde natuurlijk voor de westerse dier-consumptie, dat berust ook voornamelijk op luxe en is, in veel gevallen, ook niet perse noodzakelijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie