Aantal ezels wereldwijd daalt snel

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:18

piezze schreef:
Ja knettergek? Ik denk dat ze in veel opzichten slimmer zijn dan wij. Zij handelen vanuit hun eeuwenlange wijsheden en wij vanaf de onze.
Ik denk dat wij op onze manier even wreed zijn tegen dieren. Waarom? Omdat het kan. Koken wij geen levende kreeften en mosselen? Gaan wij niet met sporen en een zweepje op onze knol zijn rug zitten? Stoppen niet 100000 kippen in een te klein hok waardoor ze ziektes krijgen waarna we ze massaal vergassen? Is echt niet vanuit liefde voor een dier. We handelen vanuit liefde voor ons zelf. Wij willen vlees eten, paardensport doen etc etc. Dat zijn onze wijsheden. In China genezen ze ziektes met onderdelen van dieren. Ga je mij nu vertellen dat het Chinese volk slechter is dan het westerse volk? Nee hoor we zijn allemaal hefzelfde en was jij in China geboren dan at je ook gewoon de hersenen uit een levende aap. Zo simpel is de waarheid.

Als ze daadwerkelijk zoveel slimmer zijn dan ons, dan kunnen ze zich toch ook gewoon bedenken dat er medicijnen bestaan tegen ziektes. In plaats van onschuldige dieren te vermoorden en er voor te zorgen dat deze met uitsterven bedreigd worden (zoals bijvoorbeeld de neushoorn).
Dat ze handelen vanuit eeuwenlange wijsheden wil helemaal niks zeggen. Dus dan moeten wij ook maar blijven geloven dat de aarde plat is?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie