De Kerstman is weer weg!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 11:17

Dimphyl schreef:
Bedankt kerstvrouw {:) :D


Graag gedaan O:)


SplashIsLief schreef:
[***] je bent een toppertje!

En ik heb genoten van alle blije Bokkers!!


Aaawh <3 Jij ook als organisatie! :D


Renske_W schreef:
Superleuk gedaan [***]!
En fijn dat boktelf Bart nog even gauw de kerstmutsen te voorschijn kon toveren!


Dank je! :D Ja gelukkig dat Bart nog even snel op 1ste kerstdag alles kon regelen :=


c_alsemgeest schreef:
hahaha kerstvrouw! Voelde me er extra jarig door :')

Dubbel feest! :D *\o/*


pien_2010 schreef:
Vanwege het overlijden van Priscilla → Spicegirl = Bokt naam heb ik mijn avatar veranderd in een kaarsje. Toen het Kerstmutsje erboven kwam te staan vond ik dat zo grappig. Want zo gaat dat in het leven, de lach en de traan komen vaak heel dichtbij.
Enne dat [***] de Kerstvrouw was, dat wist ik aan haar manier van schrijven :j Leuk gedaan allemaal die hier aan mee hebben gedacht of gewerkt.

:(:)

Aah! Ik deed nog zo mijn best om anders te schrijven dan normaal := Wat best moeilijk is :D



Anoniem

Re: De Kerstman is weer weg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 13:27

Graag gedaan! :D Vond het erg leuk om te doen! Volgend jaar maar weer wat nieuws verzinnen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 11:30

pien_2010 schreef:
[***] ik wist het vanwege :D _O- :j e.a tekentjes die jij graag gebruikt in je teksten :o . Dus wellicht iets voor de volgende keer als je eens anoniem wilt blijven.


He :') Maar zonder smileys vind ik het zo statig staan, maar zal wat andere gebruiken *D


Lalidan schreef:
Dank je wel voor de glimlach. Ook vandaag weer! Juist ook dat het niet een los bericht op de nieuwspagina was, maar dat je bleef reageren maakte het extra leuk. Volgend jaar zéker weer wat nieuws verzinnen!


Fijn om te horen! Ik vond het reageren ook erg leuk, vooral de vrolijke reacties erop! :D


Graag gedaan allemaal! Ik vond het echt leuk om te doen hoor, ik zou zeggen, zeker voor herhaling vatbaar zo :D


Oscar schreef:
De opper-opper-opperkerstmuts was goed in vorm :D

:o Ik voelde mij wel wat stout hoor :+ Zo met twee accounts online zijn _O- Gelukkig kreeg ik ook een kerstmuts O:)

Op naar volgend jaar!! **\O/** **\O/**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbie_h, Annefleur200, Cirano, Dieyar, Eleeke, foxytoffee, henshem, karinmanon, rocky_1995, Rosa_, Saintelette, Selente, shirleyp, tessaroos, Zeeuwsemeid en 57 bezoekers