Het doorgeefstokje van de maand december: Resistance

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Het doorgeefstokje van de maand december: Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-17 19:14

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Resistance.

De eerste vragen van het doorgeefstokje van december werden beantwoord door DreamUp. Zij gaf het stokje door aan Resistance, die daarmee de eer heeft het laatste doorgeefstokje van 2017 te beantwoorden. Wil je weten waarom ze zich op Bokt heeft geregistreerd en wie de eer heeft het eerste Doorgeefstokje van 2018 te beantwoorden? Lees dan verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik ben in 2012 geregistreerd, toen ik ongeveer 14 was. Ik vond mezelf enorm getalenteerd zoals menig ander penny, en besloot opzoek te gaan naar iemand die mij kon sponsoren in de paardensport (lees: Een paard voor me kon kopen). Op bokt wilde ik vragen of iemand zo iemand kende. :')

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Ohjee, wat beschamend is dit... :') :+ :o

Resistance schreef:
Hallo iedereen.

Ik ben een amazone met een grote ambitie voor de toekomst. Ik wil heel graag op heel hoog niveau gaan rijden, maar zoals jullie wel zullen begrijpen, daar heb je een eigen paard/pony voor nodig. Ik rij op een manege, en de meeste instructeurs (die rijden zelf ook op hoog niveau) zeggen dat als ik een eigen pony/paard zou hebben, nog wel eens een grote carriere tegemoet zou kunnen gaan. Helaas is op onze manege de stalling niet zo goedkoop, en kunnen mijn ouders zich geen eigen pony/paard veroorloven. Althans, niet op hier, maar het zou wel erg fijn zijn als de pony/paard daar gestald zou kunnen worden, omdat ik de instructie ken, en daar erg goed les heb. Ik zou graag in zowel Dressuur- als Springmatige richting gaan willen werken, en uiteindelijk op hoog niveau komen. Dat is mijn grote droom, maar die kan niet waar worden gemaakt zonder eigen pony/paard. Wie kan mij hierbij helpen, of wie weet een manier hoe ik toch op hoger niveau kan gaan rijden?

Met Vriendelijke Groet,
Een zeer ambitievolle, jonge ruiter, Donja.

Haal dat graf maar weer tevoorschijn, jongens... :')


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Op een schaal van 1 tot 10, is 50 nog niet genoeg voor hoe beschamend mijn oudste berichten zijn.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk dat de meesten me inmiddels kennen van mijn topic "Wie komt er op mijn begrafenis?" Wat ik toevallig deze week heb gemaakt, waarin ik bokkers uitnodig om op mijn voor mijn kunstproject georganiseerde begrafenis te komen.

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Bokt... Ik vind bokt eigenlijk iets heel bijzonders. We zitten hier allemaal achter ons schermpje te lezen en te schrijven... Soms slaan we elkaar virtueel de hersenen in, maar er is hier ook zoveel compassie. Ook al kent bijna niemand elkaar hier en hebben we elkaar nog nooit gezien, delen we alles met elkaar en is er altijd de ruimte om steun bij elkaar te zoeken en te vinden. Daarbij heeft bokt mij ook enorm veel geleerd; bovenal hoe je paardvriendelijk met paarden omgaat en ze hoort te berijden. Dat wordt niet altijd even subtiel gebracht (ik geef toe dat ik ook niet altijd even subtiel ben geweest :+ ), maar uiteindelijk blijft het je wel bij. Dit alles bij elkaar is zeker wat waard.


6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Zoals je kan lezen heb ik zeker wel wat penny gedachten gehad. :') Ik was volledig overtuigd dat ik geweldig talentvol was en zo op mijn zwarte hengst naar de olympische spelen zou rijden... ach ja. Volgens mij is dat een fase die geen van ons bokkers heeft overgeslagen.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Als alles kan wat ik zou willen... Dan zou ik vleugels hebben.

8. Als je mensen in twee groepen zou kunnen verdelen, welke twee groepen zouden dit dan zijn?
Ik denk toch goed en kwaad. Ik ben van mening dat sommige mensen toch wel gewoon slecht zijn en kwade bedoelingen hebben. Natuurlijk maken goede mensen ook fouten, maar die maken je nog niet slecht. Maar wie ben ik om te beslissen over de goedheid van een ander...

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Ik denk dat ik wel 10 vragen aan Lieveli zou willen stellen. Ik vind haar berichten altijd erg vermakelijk, en ben stiekem benieuwd wie daar nou achter zit...

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe is het met je? :)

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Latinnnn en 53 bezoekers