Overleden pony gevonden bij kinderboerderij Delft

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 22:01

Heb die pony 5 jaar lang verzorgd in m'n jeugd... wie doet zo iets. Het was echt een lief beest, altijd knuffelen. Heb ze dit jaar nog eens opgezocht nadat ik een paar jaar ervoor was gestopt.

Ik snap gewoon niet wie zo iets doet. De nieuwe beheerders zetten zich keihard in om het draaiende te houden. Het terrein is goed afgesloten, dus dit is echt met opzet gedaan.

Heel veel sterkte aan de beheerder en hun huidige verzorgster(s) Y;(

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]


Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Overleden pony gevonden bij kinderboerderij Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 01:16

Arme Zorro, dominant beestje die een aantal pony's heeft meegemaakt toen ik er vrijwilligerswerk deed. Rosa was echt haar favoriet, enige waarmee ze weleens kroelde :(:)

Zo verschrikkelijk dit :n

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 01:23

Monique1963 schreef:
Ik zit met een dikke strot dit allemaal te lezen. Kan alleen maar de hel voor me zien die het ponytje meegemaakt moet hebben. De pijn, de stress, de angst en dan niet kunnen ontsnappen en de andere dieren ook allemaal in de stress om haar stress... Zo verdrietig dit.

Walgelijk laf.

Weet iemand eigenlijk al meer over de officiele doodsoorzaak.

Ik hoop dat de kinderboerderij camera's gaat ophangen.


Pony blijkt neergestoken te zijn.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers