Portugese Young Rider overleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:48

Geen helm!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-12-17 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overdreven opmaak verwijderd uit bericht


Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Portugese Young Rider overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 08:58

Ik maakte de opmerking over geen helm.... Zeker niet in de zin van "wat dom, eigen schuld" Maar vooral om mensen wakker te schudden! Mijn medeleven heb ik op facebook getoond, waar zijn familie en vrienden er wat aan hebben. In mij omgeving zijn ook mensen die denken dat een helm niet nodig is helaas.

Maar ik had mijn bericht wel iets anders neer kunnen zetten, ik kan me voorstellen dat dat niet zo leuk over komt.

Op facebook heb ik namelijk meerdere verhalen gelezen over het niet dragen van een helm, oa deze:

This amazing and talented "kid" had a very sad accident. Amazing kid with such a special character and education.
Very sad that his horse did slide on the floor and he did end up falling with his head on the hard floor.
" Us professionals" must help educating and giving the example to the next generations. A helmet is necessary. Story's like those mark our lives. IT'S TIME TO "PREVENT" THIS .
RIP Manuel Vinagre. Can't say much more . It's a extreme sad story.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, amy495, BulletjeBeer, carola, Eve_16, flora, GrapeshotBot, Ilse_123, Jacksie, jen, Jorissie, Kayleigh__, Manadeluca, MayoNeighs, oscar1996, Robin_Rikkie, spookyskippy, wisja, x_Elise en 82 bezoekers