Grote schoonmaak landschapspark tussen Oosterhout en Breda

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 19:29

Ik ben er toevallig de afgelopen weken een paar keer daar wezen rijden met mijn paard. Ja, er liggen her en der inderdaad plastic flesjes op routes. Ik snap niet dat het geen enkel probleem is om een vol flesje wel in je hand vast te houden maar een leeg flesje dan blijkbaar te zwaar is? Ik zou er voor pleiten om bij de grotere parkeerplaatsen prullenbakken neer te zetten. Wellicht dat men dan het lege flesje nog wel wat langer kan vasthouden.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 22:16

Lous schreef:
Ik zie in verschillende natuurgebieden steeds meer elektrische vuilnisautootjes rijden die de zakken ophalen.Die zijn stil, ik denk iets om verder door te zetten door NL.
De twee genoemden uit de OP ken ik, ik zelf kom ook in dit gebied (het is dat ik zelf die dag niet kon om mee te helpen). Er zijn genoeg prullenbakken te vinden.
Maar dat blijft ook het probleem. Je kunt zoveel prullenbakken neerzetten, maar mensen blijven het ernaast gooien. Bijvoorbeeld de Efteling, daar staan meer dan genoeg bakken en mandjes. Maar zelfs die paar meter kunnen mensen niet eens hun afval bij zich houden, dus dan gooien we het maar op de grond.

Waar staan die dan? Ik parkeer altijd bij Woods op het eerste gedeelte.

karijn

Re: Grote schoonmaak landschapspark tussen Oosterhout en Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 13:23

Prullenbakken?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie