Isabell Werth regeert met ijzeren vuist in Stuttgart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:39

kyrkelover schreef:
En daarvoor heb je dan een account aangemaakt?
3 jaar geleden, op basis van een glazen bol :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:46

Festeropre schreef:
Vorige week is jurylid Leif Thornblad geschorst omdat hij kritiek had gegeven op trainingsmethoden van O.a. Ankie van Grunsven, Chef Jansen e.a.
Was FEI Maarn altijd zo consequent met zijn regels!!!!
&
Festeropre schreef:
Te bedenken wat er achter de echte schermen gebeurd.
De ring is maar enkele minuten.
Vele trainingen kunnen het daglicht niet verdragen.
Het word tijd dat er veel meer mensen op gaan staan.
Respect voor Leif Thornblad die vanuit zijn functie met het gevaar voor zijn cariere durft te spreken.
Erg nobel!
Een paard kan niet voor zichzelf spreken

Leif Tørnblad:
Citaat:
“Then came Andiamo who was tense like hell, then the Sjef Janssen era. It swings like a pendulum: strong, power, lightness, strong power and now we are back to lightness again. I think Isabell Werth nowadays is much better than Isabell Werth ten years ago because she has also adapted to the lightness and she is very efficient. Now you see this Cosmo boy, Sönke Rothenberger, fantastic huh? Also the Danish rider, Cathrine Dufour, she is in the same light tradition as we used to have.”

Wel handig als je de feiten op orde hebt. In het bewuste interview zegt hij dat juist Isabell, als een van de weinigen, de afgelopen 10 jaar beter is gaan rijden. Lichter, met meer gevoel en tact.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:52

kyrkelover schreef:
Ailill schreef:
3 jaar geleden, op basis van een glazen bol :j

Ok beter gezegd weer onder het stof vandaan gehaald.
Het zit wellicht wat hoog bij haar/hem :P

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:40

Festeropre schreef:
Kan je nagaan hoe verschrikkelijk ze 10 jaar geleden was
Dan maar niet na gaan denken over hoe verschrikkelijk de rest is :Y)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Isabell Werth regeert met ijzeren vuist in Stuttgart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 11:38

Weet je, sorry dat ik het zo zeg, maar je berichten zijn bijna grappig te noemen (let wel, de foto's zeer zeker niet!). Je roept van alles over een persoon, komt met een nieuwe naam die juist totaal niet kloppend is met je eigen verhaal én je plaatst afbeeldingen van totaal andere personen.

Gaat er nu een belletje rinkelen?

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:51

Festeropre schreef:
Ailill schreef:
Weet je, sorry dat ik het zo zeg, maar je berichten zijn bijna grappig te noemen (let wel, de foto's zeer zeker niet!). Je roept van alles over een persoon, komt met een nieuwe naam die juist totaal niet kloppend is met je eigen verhaal én je plaatst afbeeldingen van totaal andere personen.

Gaat er nu een belletje rinkelen?


Ja ik dacht jij houd wel van een grapje zal ik je ook nog beetje plezier doen knapperd
Dus, ik zit niet snel met m'n mond vol tanden, well done :D

Ik hou inderdaad wel van een grapje, echter niet ten koste van een ander.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Sourire en 73 bezoekers