Stokpaardrijden voor het goede doel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loretta
Berichten: 8712
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:57

Je kunt er lacherig over doen maar ik vind het een geweldig leuk idee en ook nog eens met een heel goed doel.
Je moet het lef maar hebben om als volwassene op een stokpaardje aan een dergelijk evenement mee te doen.



Loretta
Berichten: 8712
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 00:29

Svadilfari1 schreef:
Loretta schreef:
Je kunt er lacherig over doen maar ik vind het een geweldig leuk idee en ook nog eens met een heel goed doel.
Je moet het lef maar hebben om als volwassene op een stokpaardje aan een dergelijk evenement mee te doen.

Dit en ook de conditie en gezond lijf. Het zou zeker niet iets voor mij wezen. ( als ik het nog had gekund lichamelijk; echter deed dit wel als kind zijnde trouwens zonder stokpaard tja was dan zelf het paard) Maar ik bewonder wel wat ik zie in de filmjes hoe men zelf springt en snelheid uithoudings vermogen heeft opgebouwd.Het lijkt meer een vorm van atletiek , vind ik. Mbt het goede doel is iets anders dan gebruikelijk/ in een andere vorm gewoon leuk!


Dat is zeker waar, lijkt mij ook wel dat je zo'n hindernis er snel af kegelt met het uiteinde van die stok. Misschien ga ik wel heen te kijjen, voel me toch wel wat verwend met een echt paard. haha

Loretta
Berichten: 8712
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 00:58



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, Ashleytjuhh, Jihama, Jolynne, Jurre23, MiSzNiTa, Muiz, MyChoice, ponyhobbelen, Renkle, SANEX, Supertje, WendyKtH, Zick_Zack, zonnebloem18 en 39 bezoekers