Verwaarloosde pony gaat mooi leven tegemoet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:48

Somboby schreef:
Het overlijden van de vrouw is dan een zogenaamd excuus om zo met de dieren om te gaan? In mijn ogen is er geen excuus, we praten over jaren van verwaarlozing!


ik heb een 6 mnd oud veulen gezien waarbij de hoeven al flink omhoog krulden. daar kĂșnnen letterlijk geen jaren aan verwaarlozing aan vooraf zijn gegaan. Jaren is imo dan ook erg overdreven. Het dier was zo te zien nog tamelijk jong. dit kan zomaar, bij een jong dier, in een jaar tijd zo hard groeien. Ik gok op pakweg 1,5 jaar geen smid meer gezien. En als alles ineens op je afkomt, je ineens van alles moet regelen, verdriet hebt en niet meer weet wat je moet, dan zijn die 1,5 jaar zo om...

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig


peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:29

Somboby schreef:
Is het met deze verklaring wel te rechtvaardigen?


Rechtvaardigen is een groot en ruim woord.

Iemand vermoorden is niet te rechtvaardigen, maar toch kijken we anders naar iemand die een ander doodmept omdat ie iets lulligs zei over zn mam of vriendin dan naar een vrouw die tijdens een poging tot verkrachting op de vuist gaat met haar aanvaller en hem daarbij dood.

Soms is er plaats voor medelijden, soms voor woede. in dit geval neig ik meer naar medelijden.

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _San87_, Akires1, Ashleytjuhh, Belle_Siem, Fientj, Flew, Gucci_, HighFly_, jolandapinky, karin30, Koekie73, Mariett, Mediatoolkitbot, MerelV, Nanu, Poosje81, Sanet, savieralover, Seventeen, spookyskippy, Temeraire, Wopkebrok en 129 bezoekers