Paardenmisbruiker in Hoorn op heterdaad betrapt *Update*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Paardenmisbruiker in Hoorn op heterdaad betrapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 11:16

Maar dit is niet dé beul die al járen bezig is met merrie's te verwonden van achteren.
Maar goed dat deze smeerlap gepakt is, nu die andere nog.

FB Groep Second Chance.


gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 14:59

donnar schreef:
Bewezen is, dat delictplegers, voor ze over gaan naar mensen vaak eerst beginnen bij dieren. Vul dus maar in..
Daarbij lijkt mij wel duidelijk dat een gemiddeld persoon niet dit soort ideeën heeft laat staan ze uitvoert. Daarbij is deze jongen nog heel jong wat mij nog meer zorgen baart.


Meestal is dat ook zo,maar hier was het andersom.Een 14 jarige begon hier met kinderen [meisjes],is gepakt en alleen geroyeerd op de club waar hij zat en dit deed. Daarna ging hij over op mijn pony, verkrachte het dier met een stok en vertelde ook nog tegen iedereen dat de pony het heerlijk vond,want ze stond zo te kreunen. Ja van de pijn!
Dader werd vrij gesproken wegens goed gedrag.

FB Groep Second Chance.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:46

suffie schreef:
Gekopieerd van de voorpagina;
Op camerabeelden was te zien hoe een man met een capuchon zich ’s nachts vergreep aan paarden en zelfs een cavia. Paardeneigenaren in onder meer Wognum en Wormer troffen hun paarden zwaar mishandeld aan.

Ze hopen hiermee dus de dader te hebben die o.a. sexueel geweld én mishandeling heeft toegepast. Ik hoop dat ze de goede dader te pakken hebben en dat de rust in deze plaatsen rondom de paardenstallen weer terug kan keren.



Als hij idd. dé beul is dan is hij wel héél erg vroeg begonnen.Hij is nu pas 17 en dé beul doet dit al minstens 6 jaar. Dan zou hij met 11 jaar dit al doen? Nee ik geloof niet dat dit dé beul van Nederland is.
Ik hoop natuurlijk dat hij het wel is,maar dat horen we vast nog wel.

FB Groep Second Chance.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:56

Voor mij is er maar 1 echte dé beul,degene die alleen merrie's pakt en ze van achter open snijd. Bij deze merrie's zie je dezelfde routine,bij de ene merrie is de wond groter dan bij de andere,maar de bedoeling is bij allemaal hetzelfde.Het geslachtsdeel verwonden.
Dan heb je idd. nog beulen die elk paard verwond en het maakt niet uit waar. Al zijn er ook veel verwondingen die niet door een mens zijn gedaan maar door een ongeluk. En die worden snel aan de beul toegekend.

FB Groep Second Chance.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, ellepel, Enphalu, Evilou, GrapeshotBot, lobkew, Maanon_, Majolen, miamivice, Room_Soesje, sevenofnine, Suusw, vanhoorne en 65 bezoekers