Paard achter voertuig zorgt voor grote ophef

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ThioroJarig

Berichten: 3982
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 20:03

Revalidatie na pees- of andere blessure. Ik vermoed heel sterk dat dit een draver is en daarbij is een revalidatie of trainingsprogramma à la '20min aan 5-6km/u' idd wel gebruikelijk maar dat wordt dan uitgevoerd op hun trainingspiste en niet op straat. Paarden vastknopen aan een auto voor training gebeurt idd soms wel maar wederom op de piste en bij mijn weten occasioneel als er meerdere paarden tegelijk opgewarmd moeten worden (anderen gebruiken daarvoor stapmolen). Anyhow, bijzonder onhandige actie. Er wordt veel risico genomen voor iets wat ook anders kan. 2u wandelen/draven (10km) lijkt me wel lang.



ThioroJarig

Berichten: 3982
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 20:07

@Karuna: fietsen moet je op die wegen niet willen doen . Op dat gebied is vrachtwagentje nog geen slecht idée. Paard moet er ook maar net aan gewend zijn, zo kalm en cool in de kop ziet hij er niet uit.

ThioroJarig

Berichten: 3982
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 20:41

Het artikel van equidia is veel duidelijker. Het is dus 5-6km draven aan10km/h, niet omgekeerd. En het gaat idd om een revaliderende draver. Ik ken de trainer /fokker, beetje oldscool no-nonse man waar je liever geen ruzie mee hebt en hoewel hij z'n paarden zonder geneuzel en getuttel traint en behandelt is hij bij mijn weten niet slecht voor z'n paarden. Paard hangt trouwens vast aan een 'bar', stalen buis in u-vorm die ong een meter van de wagen afsteekt dus hij heeft wel speling. Het bokken lijkt me gericht naar de auto die filmt en volgens paard te dicht bij is. Maargoed, blijf het wel een onhandige actie vinden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Ashleytjuhh, ElsbethG, Iris94, Jokonootje, kimmetje26, mvdende, Tamara1991, TICKELS en 29 bezoekers