[VIDEO]Edward Gal Nederlands Kampioen senioren met Zonik

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 12:49

Ja dat zag ik ook inderdaad, dat die nog erg jong is. Maar het is inderdaad wel een erg gave hengst zeg. Wauw. Hij laat net als Totilas een beetje arrogantie zien als die klaar is richting het publiek.

Maar daarom hebben ze ook besloten om Zonik niet mee te laten doen met het EK, om hem zo rustig op te kunnen leiden.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 11:37

manubres schreef:
Ja, dressuur blijft moeilijk...Ik weet dat Totilas de 90% grens overging en toch ook geen foutloze proef liep en dat Charlotte ook wel eens boven de 90% scoorde met een paard wat niet echt lekker liep...dus tsja...dan zal het scoren/puntensysteem aangepakt moeten worden om het subjectieve gedeelte er nog meer uit te filteren.

Klopt. Dat vond ik ook tijdens de Olympische spelen van 2012. Ondanks dat Charlotte echt een van mijn favoriete ruiters is, vond ik dat echt heel erg overgewaardeerd. Toen was het (geloof ik) ook 93%, terwijl Adelinde een nagenoeg vlekkeloze rit had en 87% scoorde.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie