Reageerbuisveulen geboren uit onrijpe bevroren eicel

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Reageerbuisveulen geboren uit onrijpe bevroren eicel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:35

Ik vind dit alles echt afschuwelijk en tegen de natuur.Dit alles kan bij mensen ook en dat is door de Rooms-Katholieke Kerk verboden,omdat het tegen God's schepping ingaat. En het is ook nergens goed voor want de natuurlijke voortplanting heeft altijd prima voldaan.


anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Reageerbuisveulen geboren uit onrijpe bevroren eicel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 16:21

Volgens mij heeft de voortplanting iets met liefde of erotiek tussen een mannelijk en een vrouwelijk wezen te maken en vervolgens met de liefde van een menselijk e of dierlijke moeder voor haar kind.Zo hoort het in de natuur en dat is iets heel moois. Terwijl dat geknoei in laboratoria bijzonder onsmakelijk is.

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Reageerbuisveulen geboren uit onrijpe bevroren eicel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:58

@Brainless,ik vind dat je de natuur onderschat. De natuur op aarde bestond al zeer lang voordat de mensen erbij kwamen. En die menen nu alles beter te weten en te kunnen dan de natuur.

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Reageerbuisveulen geboren uit onrijpe bevroren eicel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:06

Jullie begrijpen me helemaal verkeerd. Maar goed,ik wil alleen even rechtzetten dat ik niet jaag omdat ik geen vlees eet,en anticonceptie gebruik ik ook niet en heb ik ook niet gebruikt toen ik jong was, want sex hoort bij mij samen te gaan met de natuurkrachten en daar koppel je jezelf los van als je anticonceptie gebruikt. Wilde dieren in de natuur gebruiken toch ook geen anticonceptie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Axel_Valerie, CharleyT, jugito, Lielle, marte_kandia, Phonix, purny, roosjenat, Serena_Milco en 26 bezoekers