Edward Gal en Glock's Zonik winnen overtuigend debuut

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 11:46

Change3x schreef:
Janine1990 schreef:


Vrij logisch, de trend is groot bewegen natuurlijk. Helaas wordt dat beloond, dat begint al in de jonge paarden competities. Het is hartstikke leuk als een paard dat kan, maar het wordt pas een goed paard als hij ook klein kan bewegen. Wie weet wat er gebeurt als daar aan gewerkt gaat worden ;)


Paarden zoals Zonik worden thuis echt niet alleen maar met de benen achter de oren getraind. Thuis wordt er ook gewoon simpel gereden, in o.a. een basisdraf, want geloof mij, Edward wil zijn paard graag heel houden. ;) Van die paar minuten benenzwaaien gaat hij niet dood hoor. :D


Hij vertelde in een interview over Totilas ooit dat ze hem thuis nooit zo "groot" rijden. Dat was echt iets voor op de wedstrijden. En tja, als die tien minuten"benenzwaaien" in hogere punten resulteert, wie zou dat dan niet doen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:13

Janine1990 schreef:
Resistance schreef:
Hij vertelde in een interview over Totilas ooit dat ze hem thuis nooit zo "groot" rijden. Dat was echt iets voor op de wedstrijden. En tja, als die tien minuten"benenzwaaien" in hogere punten resulteert, wie zou dat dan niet doen?


Heerlijk, hoe men op Bokt graag leest wat er niet staat. :+

Hier schrijf je namelijk precies wat mijn reactie onderschrijft... :+ Het gevraagde wordt getoond...




Weleens van aanvullende informatie gehoord? Bij deze. Heerlijk, bokkers die gelijk beweren dat je hun berichten niet leest. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-04-17 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:18

Janine1990 schreef:
Resistance schreef:
Weleens van aanvullende informatie gehoord? Bij deze. Heerlijk, bokkers die gelijk beweren dat je hun berichten niet leest. :+


Je reageerde ook niet op het bericht van Change die mijn bericht verkeerd interpreteerde ofzo... :+
Je bericht was zo onvolledig dat ik er niet uit kon halen dat je het bericht van Change weerlegde....


Ah, dan gewoon een miscommunicatie. Kan gebeuren. :j Ben het overigens helemaal met je eens, haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers