Familie Valegro toont verervingskracht Negro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14027
Geregistreerd: 20-04-16

Familie Valegro toont verervingskracht Negro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 11:52

KWPN
Fokkerij, KWPN

Afbeelding
Anne van Olst met Taikoen, foto: http://www.sjoert.com

Tweevoudig olympisch kampioen Valegro blinkt uit met zijn meewerkende karakter en vermogen tot schakelen en sluiten. Valegro is de meest succesvolle zoon van zijn vader Negro, de preferente hengst wiens nafok gewaardeerd wordt om het geweldig meewerkend karakter, leergierigheid, werklust, balans en natuurlijk het handelsmerk nummer één van Negro: het geweldig achterbeengebruik, en de grote mogelijkheden tot schakelen en sluiten.

In de show ‘Life of Valegro Live’ komen vijf halfbroers en een halfzus in actie om hun gezamenlijke handelsmerk te tonen: de aanleg tot verzamelen. De Grand Prix-paarden Bufranco (Negro uit Franka ster prest v.Zevenster), Bailey (Negro uit Milady ster pref v.Balzflug), Zoë (Negro uit Rodieni R elite pref prest sport-dr v.Monaco) en Vorst (Negro uit Whinny Nouveau van Whinny Jackson) worden vergezeld door de Lichte Tour-hengst Nespresso (Negro uit Zwyrintha IBOP-dress keur van Tenerife VDL) en KWPN-hengst Diëgo (Negro uit Ballerina II v.Don Gregory), die bijna klaar is voor zijn Grand Prix-debuut. Deze zes talenten zullen de aanwezige dressuurliefhebbers trakteren op een mooie show waarin hun bewegingskwaliteiten tot uiting komen.

Maar natuurlijk mag deze avond ook Taikoen (Negro uit Cigonda ster pref v.Rothschild) niet ontbreken, het voormalige Grand Prix-paard van Anne van Olst dat momenteel succesvol door Charlotte Fry in de subtop wordt uitgebracht. Samen met de getalenteerde Fendi T (Negro uit Sursela ster pref v.Lester) verzorgt deze routinier een verrassend optreden.

Elisa2

Berichten: 37116
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Familie Valegro toont verervingskracht Negro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:55

Lijkt me erg leuk, maar heb al kaartjes voor de vrijdag ipv zaterdag..

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 17:12

En Netto van Anne van Olst dan? Waar is die gebleven?

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Familie Valegro toont verervingskracht Negro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 17:19

Erg benieuwd!

Queen123
Berichten: 300
Geregistreerd: 31-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 18:24

Suzanne F. schreef:
En Netto van Anne van Olst dan? Waar is die gebleven?

Geen idee! Ik vroeg het me laatst ook al af. Kwam een filmpje van hem tegen en besefte me toen dat ik er al een hele tijd niets meer van had gehoord.

Gaaf zo'n show! Wordt vast een hele spectaculaire avond!

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Familie Valegro toont verervingskracht Negro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:01

Lees ik er overheen, of staat er niet waar en wanneer deze show is?

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:03

kimmie1 schreef:
Lees ik er overheen, of staat er niet waar en wanneer deze show is?


Zaterdagavond als het goed is :)